![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Het Hindoeisme Hier kan je terecht met al je vragen met betrekking tot spiritualiteit, mantra's, gebeden, rituelen en religieuze verhalen. Voorts word je hier in de gelegenheid gesteld om te filosoferen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Gast
| Wat betekent als je in je dromen heftige sex hebt? Niet een gewoon een fantasie, maar dat die droom zomaar uit 't niets komt? Ik hoorde er iemand erover praten en vertelde dat het niet positief is en dat je geest geen rust heeft? Wat kan de achterliggende gedachte zijn? |
|
| | #2 (permalink) |
| Gast
|
Er zijn verschillende niveaus van dromen die in de meeste gevallen in relatie staan tot de verschillende niveaus van (waak)bewustzijn. Hoewel sommigen er misschien anders over denken ben ik zelf van mening dat je dromen niet gekaderd kan verklaren. Met gekaderd verklaren bedoel ik de gedachte van; droom je dit, dan heb je dat, en droom je zus dan betekent dat zo. Ik geloof wel dat je in gesprek met een persoon in een verkenning van zijn / haar bewustzijn samen tot mogelijke betekenissen kunt komen. Dit omdat de aard van het algemene droomleven dus vaak in relatie staat tot het algemene waakbewustzijn. Een droom over heftige sex lijkt mij in de meeste gevallen van astraal-emotioneel niveau en zal wellicht verband houden met het bewuste of onbewuste emotionele leven van de persoon in kwestie. |
|
| | #3 (permalink) |
| Gast
|
Seks Dromen dat u een plezierige seksuele relatie heeft, of hebt gehad, voorspelt geluk en tevredenheid bij de omgang met anderen. Dromen dat anderen seks bedrijven voorspelt dat u verstoken zult blijven van een succesvolle en gelukkige relatie. Dromen over seks waar u geen plezier aan beleeft is een waarschuwing dat u overweegt iets te ondernemen wat u, als het ten uitvoer wordt gebracht, een schuldgevoel zal geven. |
|
| | #4 (permalink) |
| Gast
|
Dromen (ongeacht het onderwerp) Laatst was ik op een feestje en hoorde van een Imam het volgende verhaal. Als een mens slaapt dan treed het ziel uit het lichaam. De ziel is nog steeds met een "koord" verbonden met het lichaam. Tijdens deze fase is de mens even "dood". Keert de ziel terug dan is de bewustzijn bij de mens terug. Dus mijn voorzichtige conclusie is dan, dat dromen te maken heeft met wat de ziel meemaakt tijdens het vertrek uit het lichaam. De ziel komt onderweg andere zielen tegen. (val me aub niet aan, ik vertel wt ik gehoord heb) |
|
| | #5 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
Soort gelijke verhaal heb ik ook wel eens gehoord | |
|