![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Het Hindoeisme Hier kan je terecht met al je vragen met betrekking tot spiritualiteit, mantra's, gebeden, rituelen en religieuze verhalen. Voorts word je hier in de gelegenheid gesteld om te filosoferen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #3 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 18 juli 2007 Leeftijd: 31
Rep kracht: 0 ![]() |
:-D wat ik weet is als je dat boek 1 keer hebt geopent moet je het ook af maken en niet halverwege laten staan. Other wise you have a very big problem. Ik zou maar gewoon uit de buurt blijven van dat boek "Indrejaal" |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Member |
Het is een boek waarin staat hoe je bepaalde dingen kunt afdwingen. Zoals: rijk worden, arm worden, gezond worden, ziek worden, lang leven, kort leven, ....... Het is een onnatuurlijke manier om dingen af te dwingen, en dat zal niet de juiste manier zijn. Een voorbeeld: Member jongen is verliefd op member meisje, maar member meisje wilt niets te maken hebben met die verliefde member jongen. Member jongen zou in dit geval naar iemand kunnen gaan die dit boek gebruikt om member meisje te beinvloeden, zodat ze member jongen een toffe joggie gaat vinden). |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Sangam Member | Citaat:
Alleen vergeten verliefden en jaloerse mensen dit meestal. | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 18 maart 2009
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
haai su maar kan je dat allemaal zelf doen dan of moet je het door iemand laten doen. dus bv als je de boek koopt en je een jonge leuk vindt akn je die dingen egwoon doen zo makkelijk gaat dat niet tog. en er zijn ook goede kanten ervan ken jij iemand die met deze indrajaal werkt in nederland dne haag ofzo. gr | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Banned Sangam Lover Lid sinds: 21 december 2008
D'r is nix engs aan. Je moet gewoon zorgen dat je de voorschriften aanhoudt. En aangezien het is opgedeeld in verschillende hoofdstukken, hoef je het echt niet uit te lezen aangezien alles verschilt. | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Banned Sangam Lover Lid sinds: 21 december 2008
Zie het zo: Op dit forum zijn er heel wat gasten die me irritant vinden, vinden dat ik real moet worden en vinden dat ik negatief ben en het verpest. Dat groepje mensen is het helemaal met elkaar eens. Maar dat wilt niet zeggen dat ze ook gelijk hebben..... | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Sangam Lover Lid sinds: 3 februari 2009
| ||
| | |