![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Het Hindoeisme Hier kan je terecht met al je vragen met betrekking tot spiritualiteit, mantra's, gebeden, rituelen en religieuze verhalen. Voorts word je hier in de gelegenheid gesteld om te filosoferen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #91 (permalink) | |
| Banned Sangam Lover Lid sinds: 21 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
En het was niet Krishna of Ram die dobbelde, maar 1 zoon van Pandu. Vaak vraag ik me af hoe sommige mensen aan hun info komen. Ze denken maar en gaan uit van aannames, waardoor zo bij anderen 1 verkeerd beeld ontstaat. | |
| | |
| | #95 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 16 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() |
To Fong Fong Het gesprek was in het Hindi, echt zo zuiver Hindi, ik kan het niet in woorden beschrijven. Ik zag hem in de vorm van Vishnu. Hij praatte heel zacht en ik heb nog nooit iemand zo horen praten zoals Bhagwaan in mijn dromen sprak. Ik weet niet meer waar het over ging, maar enige wat ik nog weet is dat hij zijn zegen gaf. Wat ik ook heel mooi vond is dat toen ik Vishnu zag heel veel licht achterhem scheen. Licht dat ook niet te beschrijven valt. Ik kan het nooit vergeten en vond het toen jammer dat ik niet wat langer heb gedroomd. |
| | |
| | #97 (permalink) | |
| Banned Sangam Lover Lid sinds: 21 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Misschien zou je op youtube moeten kijken naar mensen met soortgelijke ervaringen. Soort collectief bewustzijn. Zou dat bestaan denk je? | |
| | |
| | #100 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 16 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() |
To Hindustan We praten hier over bhagwaan. Enige wat ik wil zeggen dat ik het echt ongepast vind dat je zoiets zegt. Zegt wel heel wat over jouw. Wij praten over god en kijk waarmee jij het associeer. |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| bhagwaan, gezien, heeft, wel, wie |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Phir Hera Pheri: Wie heeft het al gezien? | Soeniel | Film, Muziek TV Lounge | 17 | 19 juli 2006 19:07 |
| waarom is word ganesh bhagwaan als eerst vereerd | Teddy | Het Hindoeisme | 14 | 2 februari 2006 18:48 |
| beelden v bhagwaan in suriname | Chandika | Het Hindoeisme | 13 | 14 maart 2005 17:09 |