![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Het Hindoeisme Hier kan je terecht met al je vragen met betrekking tot spiritualiteit, mantra's, gebeden, rituelen en religieuze verhalen. Voorts word je hier in de gelegenheid gesteld om te filosoferen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 10 januari 2012
Rep kracht: 0 ![]() |
Hallo, Kan iemand mij iets meer vertellen over de kerkdienst Geeta Jagje en dan met name de duur van een dienst? Klopt het dat zo'n dienst wel 9 dagen kan duren en dat het de bedoeling is dat je dat eens in je leven doet? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 26 januari 2012
Rep kracht: 0 ![]() |
Hallo, 2 uur 's nachts in de avond wanneer ik altijd mediteer en vervolgens af en toe even achter de computer op het internet surf, krijg ik niet altijd een lachwekkend moment...het duurde namelijk even voor ik het wist wat je precies bedoelde! ![]() Je hebt Geeta Djag of Geeta Yagya. En volgens mij bedoel je het eerste geval. Het licht aan de aantal purohits of pandiets die aan zo een Djag deelnemen. Meestal zijn het oneven aantal dagen, dus 1, 3, 5, 7, 9 of 11 enzovoort. Je kan het zolang houden als je wilt, denk erom Hindoeisme kent geen "dont's!" maar "do's!" Aum! |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| bhagwat, gita or geeta, jagje |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |