![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Het Hindoeisme Hier kan je terecht met al je vragen met betrekking tot spiritualiteit, mantra's, gebeden, rituelen en religieuze verhalen. Voorts word je hier in de gelegenheid gesteld om te filosoferen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 30 april 2002
Rep kracht: 11 ![]() |
Mijn moeder las een tijd terug een aantal boeken van hem maar ik hoorde steeds meer verhalen dat deze man niet deugt. Als ik een beetje google kom ik websites tegen van hem die of heel erg pro-Patel zijn of heel erg anti. Graag zou ik jullie mening willen omtrent deze meneer. De universele uitspraken die ik van hem heb gehoord tijdens uitzendingen waren wel ok maar ik vraag me af hoe het zit Thanx |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Gast
|
Heb ook veel van zijn boeken gelezen,ik heb er iedergeval veel van opgestoken. En over al die negatieve verhalen,heb dat ook gehoord. Waar of niet waar,dat weet ik niet,weet alleen dat hij veel mensen in hun dagelijkse levens een positieve input heeft gegeven. |
|
| | #4 (permalink) |
Hey, werkt de zoekfunctie niet ofzo? Ik heb allerlei steekwoorden ingetypt en ik kreeg steeds geen resultaten. Ook niet als ik simpele woorden intypte zoals 'man' en 'mensheid' om te testen. Is dit bij anderen ook zo? Bedankt voor de link trouwens |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
maar ik het was ook op internet of nieuws ofzo dat mansukha patel vrouwen misbruikte.......tis eerder tersprake gekomen ergens. Kweet alleen zo ff niet waar :? | |
|
| | #6 (permalink) |
| Gast
|
Ram Ram, Ik weet niet wie hij is, maar ik adviseer je: of diegene deugd of niet, haal het goede eruit en vergeet het slechte...... Wij mensen hebben vaak de neiging om meer aandacht te schenken aan het slechte... het goede niet... we zijn op zoek naar verantwoording.... maar wat maakt het uit? als hij iets verkeerd doet is zijn zorg..... als we logisch nadenken dan weten we echtwel wat goed is en wat slecht, dus zeg ik: neem het goede mee (bijv wat hij schrijft in die boeken) en laat het slechte achter je.... als je gaat zoeken naar het slechte, daar krijg je alleen maar hoofdpijn van..... en als 70% dalijk zegt hij is slecht en jij geloofd dat, dan ga jij hem ook vervloeken terwijl hij jouw niks aangedaan heeft. en bhagewaan zorgt wel voor zijn karnie ke phel. Dus: maak je niet druk....... Hoop dat je er iets aan hebt. Ram Ram Sarasvatie |
|
| | #7 (permalink) |
Beste Sarasvati, Ik wilde geen laster over deze man horen maar ik wil wel weten of zijn theorieen gebaseerd zijn op zuivere zaken. En ik heb mij nog niet genoeg verdiept vandaar dat ik vroeg of iemand er iets van af wist. Ik ben het met je eens dat we goede eruit moeten filteren. |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Upen Patel | India | Film, Muziek TV Lounge | 92 | 12 juli 2007 18:17 |
| Mansukh Patel: oplichter? | Agni | Het Hindoeisme | 30 | 21 juni 2006 22:54 |