![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Het Hindoeisme Hier kan je terecht met al je vragen met betrekking tot spiritualiteit, mantra's, gebeden, rituelen en religieuze verhalen. Voorts word je hier in de gelegenheid gesteld om te filosoferen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 6 februari 2011
Rep kracht: 0 ![]() |
Op moeilijke momenten in mijn leven droom ik beeldende dromen. Een keer over Ganesh, die samen met de zonsopgang zich in prachtige kleuren opkwam. En laatst over een hindoestaanse geneesheer die mij ritueel reinigde. Dit ritueel eindigde met het zetten van 2 stippen en een streepje boven op mijn hoofd. Na deze dromen voel ik mij , lief, goed, gereinigd en vredig. Ik beoefen yoga en bewonder de vaak prachtige hindoestaanse mensen. Maar ik ben een echte uit de klei getrokken Nederlander. Wie kan mij helpen met de betekenis van mijn dromen? Wat is een gemakkelijk boek om mij te verdiepen in het hindoestaanse geloof. Probeert iemand of iets mij wat duidelijk te maken?[/font] |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
Ganesha wordt ook wel beschermer van reizigers genoemd,omdat hij in best wel veel verhalen mensen heeft beschermd die op weg waren om een belangrijke taak te vervullen!!! De heer die jouw darshan (zegen) geeft wilt zeggen dat jij je doel hebt bereikt!!! Jij hebt dus een doel waarvoor je onderweg bent omdat te bereiken. En wat betreft heilige geschriften lees de vertaalde variant van De Bhagavad Gita maar eens dan wil ik jouw vissie over dit geschrift wel eens weten Succes
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 1 februari 2011 Locatie: Almereeee
ik weet nog dat ik 2 jaar geleden een epilepsie aanval had gekregen in huis. Maar we onze meubels zijn van echt grof steen, vooral de randen zijn grof. Door de aanval ging ik neer en kwam ik met me hoofd tegen de grofe stene rand waardoor ik een hersenschudding kreeg. Wat ik toen droomde: Ik weet nog dat ik op een mooi groen gras en mooi helder blauwe lucht. Het waaide maar ik voelde de wind niet, de zon scheen maar ik voelde geen warmte of koud. De zon was recht voor me neus en was echt heel erg groot. Ik wou erheen lopen om te kijken wat het was, want het was zo apart want de zon was recht voor me neus en het brande me niet. Daarna werd ik wakker met een stevige en bloedende hoofdpijn. Met ambulance en me ouders voor me neus, daarna viel ik weer neer van de pijn en werd ik wakker in het ziekenhuis. Weet 1 van jullie wat mijn droom betekend? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
Dit is geen droom meer,maar een bijna doodervaring!!!
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 21 april 2011
Dromen zijn een reflectie van wat uw onderbewuste waarneemt en ervaart. Als iemand iets aan u duidelijk wilt maken, dan bent u het zelf. Het zou kunnen dat uw onbewuste behoefte heeft een spiritualiteit of religie in uw leven. Het zou ook kunnen dat uw onderbewustzijn behoefte heeft aan een reiniging van uw lichaam, een reiniging van uw geest of gewoonweg een reiniging van een vervelende relatie met een persoon. Wat vaak helpt met het begrijpen van dromen is dat u na het wakker worden, de droom zo duidelijk en accuraat mogelijk opschrijft en dit dan over een langere periode doet. Na een aantal dagen kunt u de voortgang van uw dromen bekijken en zien wat uw onbewuste wilt zeggen of wilt zien veranderen. Trek aub niet te veel conclusies uit één droom, maar als een bepaalde droom op een constante basis voorkomt, probeer dan wel te begrijpen wat de betekenis is.
|
| | |