![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Het Hindoeisme Hier kan je terecht met al je vragen met betrekking tot spiritualiteit, mantra's, gebeden, rituelen en religieuze verhalen. Voorts word je hier in de gelegenheid gesteld om te filosoferen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Gast
|
SHIVA DHAAM (International Shiva Consciousness Society) nodigt u van harte uit ter bijwoning van een Hawan-yagya ter gelegenheid van Geeta Djayantie op 01 december 2006. Deze Yagya zal plaats vinden onder leiding van thans in ons land aanwezige geestelijke hoogheid, Swami Shrie Satyananda Saraswati djie Maharaadj. Adres: Natuurcamping Kotterbos, Kotterbosweg 97, 8218 AD Lelystad Let op: Deze locatie bevindt zich aan de grens van Almere Buiten. Neem op de A6 afslag 7 van Almere. Zie routebeschrijving op |
|
| | #5 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
[quote][b]Ik heb in mijn leven vaker verhalen hierover gehoord van mensen die India bezocht hebben en/of dat de swami | |
|
| | #6 (permalink) | |
| Gast
|
Radhe Shyaam, Citaat:
Als je ziets denkt en schrijft, klinkt jouw bovengenoemde posts ook onbetrouwbaar voor mij. Je zou moeten weten dat Boedha geen gewoon mens was , maar een incarnatie van Visnu ( Krsna ) zelf. In het Srimad Bhagavatam wordt Hij beschreven als een Avatar. En over Jezus zullen we het maar niet hebben. Misschien kun je Swamiji hier vragen over stellen. Radhe Radhe | |
|