| Het Hindoeisme Hier kan je terecht met al je vragen met betrekking tot spiritualiteit, mantra's, gebeden, rituelen en religieuze verhalen. Voorts word je hier in de gelegenheid gesteld om te filosoferen. |
![]() |
| | #1 (permalink) |
| Status: Newbie Lid sinds: 23 januari 2009 Berichten: 2
Credits: 0 Rep kracht: 0 ![]() | Hallo, ik heb een vraagje...afgelopen weekend ben ik getrouwd en alles was leuk en wel, tot op het einde. Bidai is zowiezo nooit leuk, maar het werd erger gemaakt. Toen we richting uitgang zaal liepen, stonden 3 meiden de deur te blokkeren. (mijn zusjes) Mochten hun daar staan? er werd tegen hun gezegd van wel, maar toen we met de hele groep richting uitgang liepen, werden ze zo keihard uitgejouwd. Graag hoor ik jullie reacties van waarom wel of waarom niet. Groetjes, Sharmilee. |
| | |
| Sponsors |
| | #2 (permalink) |
| deur blokkeren doe je bij t ritueel dat in de kobher plaats vind.. dan gaan je zusjes er staan je broertje verstopt de schoenen bij thuiskomst schoonfam dan staat daar zusjes van je man die de deur blokkeren k snap niet dat je zusjes de deur blokkeerden bij het weggaan na de bidai dat hoor ik voor het eerst
__________________ Kuch Kuch Hota Hai ![]() ...::One Meaning::... | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Status: Sangam Lover Lid sinds: 22 januari 2003 Locatie: Den Haag Berichten: 923
Credits: 0 Rep kracht: 0 ![]() | Dit hoor ik ook voor 't eerst. Zoals Druifje al zegt, deur blokkeren gebeurt zodra je de maroh uitkomt en voor de kohbar. Bij bidaai hoort dit niet..
__________________ ![]() No matter what we go through You step up, I will step up too It does not matter what others say As long as you are my boo No matter how hard it gets This love will have no regrets As long as we will be Stepping on the dance floor It is me and you |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Ze hebben groot gelijk dat ze je zusjes hebben uitgejouwd hahaha..het hoort namelijk niet.. Ze hebben het recht de schoenen te verstoppe en geld te ontvangenn van hun zwager als die getrouwd is en UIT de maroh komt, en ze hebben het recht om bij de ingang van de KOBHAR te staan en idemdito geld te innen..maar ABSOLUUT niet bij de BIDAAI ! | |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| bidai, bij, blokkeren, deur |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |