![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Het Hindoeisme Hier kan je terecht met al je vragen met betrekking tot spiritualiteit, mantra's, gebeden, rituelen en religieuze verhalen. Voorts word je hier in de gelegenheid gesteld om te filosoferen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() |
wie doet ook Dhar chahrawe voor Durga Mai. en hoe ziet jullie dhaar er precies uit? dus wat voor ingredienten gebruik je? ik heb ooit een recept van iemand gekregen maar die ben ik kwijt..
| | #2 (permalink) | |
| Newbie | Citaat:
meestal zit er sindhur suiker ik geloof gedroogde neemblaadjes en nog een paar dingen in ![]() Maar ik koop altijd paka dhaar kant en klaar ![]() (p.s. Sorry voor zo een late reactie )
| |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 maart 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Hello Dil Ki, in een lota water vullen tot aan de nek. Daarin een paar scheppen (kant en klare) pakka dhaar. Daarin doe je verder 9 paar kruidnagel, 9 paar ilichi, 9 paar kala chana, 9 paar rozijnen en 1 supari. En dan leg je daarop een rode bloem.
__________________ Prem Ke Bas Arjun Rath Hakyon Bhool Gaye Thakurayi ![]() Jaanam, Tune Dil Ko Toda Baar Baar | |
| | |