![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Het Hindoeisme Hier kan je terecht met al je vragen met betrekking tot spiritualiteit, mantra's, gebeden, rituelen en religieuze verhalen. Voorts word je hier in de gelegenheid gesteld om te filosoferen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Gast
|
In de Pawaldass complex in Lyari, Karachi, is een Shiv tempel verandert in de slachthuis door de locale radicale moslims. Deze daad is volgens de Human Rights Commission of Pakistan niet alleen illegaal, maar heeft het een grote impact op de gevoelens van de Hindoe gemeenschap die in het complex woont. Een paar schokkende feiten: |
|
| | #5 (permalink) |
| Gast
|
Dat vind ik nou zo respectloos van die mensen. En dan gaan zij zeuren dat andere mensen respectloos met hun geloof en cultuur omgaan. Ze begonnen bij die cartoons al te trippen net als al gekke beesten. Ze vergeten Karma... het komt vast en zeker nog terug bij hun. voor zulke mensen heb ik letterlijk geen respect. |
|
| | #6 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
Ik dacht bijna dat je figuurlijk bedoelde. | |
|
| | #7 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
| |
|
![]() |
| Bookmarks |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| verandert van geloof | Avinash1 | Liefde & Relatie & Sex | 10 | 26 augustus 2008 14:37 |
| cricket: india vs. pakistan | desi kuri | Sport | 15 | 20 maart 2005 12:00 |