![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Het Hindoeisme Hier kan je terecht met al je vragen met betrekking tot spiritualiteit, mantra's, gebeden, rituelen en religieuze verhalen. Voorts word je hier in de gelegenheid gesteld om te filosoferen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 7 augustus 2009
Rep kracht: 0 ![]() |
beste forum bezoekers, ik heb een probleem en hoop dat één of paar van jullie me kunnen helpen met het verwijzen naar een 'goede' imam die zich bezig houdt met 't 'verbreken' van 'zwarte magie.' drie jaar geleden deed me partner behoorlijk bizar. door bijvoorbeeld 's-nachts inzich zelf te praten, als me partner me zag/hoorde of de huis binnen kwam. was er meteen tersprake van accute agressie/benauwdheid. me partner kon en wilde niet bij me blijven en ging direk naar buiten toe. op een dag (in het begin) vroeg ik, met wie praat je in je zelf ? ik kreeg als antwoord dit te horen: met de duivel. maar ik wil er niet over praten! 't eerste waar ik aan dach is, me partner zal wel één of andere kwaal opgelopen hebben. misschien schrizo of .... bij bezoek aan diverse artsen/klinieken hielp niks. de medicatie die toegeschreven werd, hielp ook niet. na enkele maanden verstreken te zijn, vond ik thuis (verstopt), een klein papier wat omgewikkeld was door dikke bruine tape. die hebben wij laten lezen door een imam en volgens zijn zeggen is, is het een zwarte magie. en later heb ik nog één gevonden, in de kofferbak, onder de reserve wiel. die we ook hebben laten checken door een andere imam. de imams konden niet veel doen omdat het een zware zwarte magie is. toen en nog steeds lezen we verschillende verzen, gebeden etc. ondertussen zijn wij ook naar tig verschillende imams geweest. waaronder één hele bekende uit r'dam (matheneseweg. de heer ahmed aissoui). maar hij kon ook niet veel doen. het is niet zijn specialiteit. ondertussen ligt mijn moeder ziek bed. heeft inmiddels een hartinfarct gekregen. me schoonouders idem dito. met onze kinderen gaat het ook slecht. moeilijkheden met concentreren. geen eetlust, nachtmerries en verdriet. ben zelf levens moe van geworden. ben n.l. al 3 jaar bezig met het zoeken naar een goeie imam die zich bezighoudt met het verbreken van zwarte magie. daarom mijn vriendelijke verzoek aan jullie, mijn broeders en zusters, als jullie iemand kennen, waarvan jullie z.g.n. referenties van hebben (dus geen oplichter), stuur mij dan a.u.b. zijn naam+telefoon en adres (als het bekend is) naar me fictieve mailadres: helples@live.nl alvast bedankt en mogen Allah jullie hiervoor belonen. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
Hmmmmmmmm als jij hier in NL niet geholpen kan worden doordat Immans hier te weinig kennis hebben over dit probleem,zou een tocht naar Mekka met je gezin geen oplossing kunnen zijn Misschien zijn er daar mensen die jou wel kunnen helpen![]() Goodluck!!!
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 13 december 2009
Hoi Eric, misschien heb je hier wat aan. Kweet niet. Ik kwam deze website tegen waar je onsterfelijk kunt worden. Wel gaaf!! Je kunt er ook een bedevaartoord voor iemand anders maken en een dagboek bijhouden en je eigen forum plaatsen. grote steun aan Myrit.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 2 september 2008 Locatie: Ben vondeling gelegd.
Ok dit is wat je moet doen: - Koop een grote bos tayerblad. - maak dit goed schoon en pak een koperen schaal. - was de koperen schaal met chloor en kokosnootolie. - alle spullen die in en op de auto waren verzamel je in een boterham zakje. - hou het zakje open met die bruine dingen. - pak een teil met water en leg die tayerblad erin. - haal het tayerblad eruit en sprenkel over het zakje met die bruine dingen ( erop en erin ). - zeg in jezelf. Ik doe niks verkeerds en laat me met rust. - doe het zakje dicht en gooi dit in een sloot. - tayerblad schoonmaken en klaar maken en smullen maar hmmmm !!!!!! ? |
| | |