![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Het Hindoeisme Hier kan je terecht met al je vragen met betrekking tot spiritualiteit, mantra's, gebeden, rituelen en religieuze verhalen. Voorts word je hier in de gelegenheid gesteld om te filosoferen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #3 (permalink) | |
| Banned Sangam Lover Lid sinds: 21 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Ik hoef niet perse iets te horen, maar viel me op dat hij op de achtergrond verdwenen is. Maar is zijn zaak. | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
Ik bedoel eigenlijk dat er jaren terug 1 hype was. Waar zijn al die mensen nu met hun baba? Ik ben allerminst geinteresseerd in oplichters. Dus je hoeft niet zo diep erop in te gaan. Was deze topic al vergeten..... | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 14 mei 2008 Locatie: Somewhere
Rep kracht: 0 ![]() |
en hou op met die prive berichten je weet dat ik er niet op in ga en stuur me ook geen beledigende prive berichten
__________________ Rock On Laatst gewijzigd door Jade : 2 februari 2009 om 16:34 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 14 mei 2008 Locatie: Somewhere
Rep kracht: 0 ![]() |
negeren helpt niet bij jou want het is je nog steeds niet duidelijk dus laat ik maar duidelijk zijn: ik wil nx, maar dan ook helemaal nx van je jammer dat je meteen overgaat tot kinderachtige acties. zo gaan er helemaal weinig tot geen vrouwen in op de prive berichten die je stuurt.
__________________ Rock On |
| | |
| | #10 (permalink) | |
Probleem van veel mensen is dat ze zelf niet normaal kunnen antwoorden en daarom met1 soortgelijke oordelen over anderen hebben. Sterkte met jezelf. | |
| | |