![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Het Hindoeisme Hier kan je terecht met al je vragen met betrekking tot spiritualiteit, mantra's, gebeden, rituelen en religieuze verhalen. Voorts word je hier in de gelegenheid gesteld om te filosoferen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #11 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 14 mei 2008 Locatie: Somewhere
Rep kracht: 0 ![]() |
dank je wel fong fong jij ook. Lijkt me echt vreselijk om jou te zijn. Gewoon blijven ontkennen wat je hebt gedaan he, zwak hoor. Ik hoop echt dat je eerlijk wordt en ik hoop ook dat je volwassen wordt en geen grove pb-tjes meer stuurt naar je mede forum members
__________________ Rock On |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Banned Sangam Lover Lid sinds: 21 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Ik wil wel kwijt dat je de zaak behoorlijk verdraait en daarmee eigenlijk meer over jezelf zegt. Ik ben niet bang ervoor uit te komen dat ik jou en andere members 1 pb heb gestuurd met daarin 1 vraag over orale sex. Waarom zou ik niet durven? Dat jij ervan maakt dat ik oneerlijk ben, duidelijk niet en kinderachtig, wat je dus zelf bent met je verdraaing, is jou probleem. Zal je verder niet meer pb'en. Heb wel door wat voor triest persoon jij bent. | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 14 mei 2008 Locatie: Somewhere
Rep kracht: 0 ![]() |
Hahaha! ok, ok. Zolang het jou maar leert om niet triest te zijn en op een normale manier met mensen om te gaan :)
__________________ Rock On Laatst gewijzigd door Jade : 3 februari 2009 om 11:22 |
| | |