![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Het Hindoeisme Hier kan je terecht met al je vragen met betrekking tot spiritualiteit, mantra's, gebeden, rituelen en religieuze verhalen. Voorts word je hier in de gelegenheid gesteld om te filosoferen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Gast
|
Wat ik meemaakte, was dat ik een jyotirling van mijn moeder kreeg. Dezelfde dag had ik hem in mijn kamer gezet en ging de hele dag panchakshri mantra van shiv chanten. Toen ik ging slapen zag ik een kleine oranje vlam naar mijn jyotirling gaan, dat was toen ik mijn ogen dicht hield en ik wilde ze ook niet openen, want ik was een beetje bang. De volgende toen ik opstond zag ik een aum-teken in m'n jyotirling! En wat ik ook eng vond was dat ik een paar weken geleden naar m'n bhai (neef) ging, waar ik 3 keer ook de panchakshri mantra zong voor zijn jyotirling en lichtjes zag ik daar ook een aum-teken verschijnen!!! Heb ik kracht of is dit bhakti ?Het is wel eng :? |
|
| | #5 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
| |
|
![]() |
| Bookmarks |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat betekent de Aum-teken??? | Hindoegirl | Het Hindoeisme | 32 | 26 januari 2012 09:33 |
| Wat betekent de Swastika-Teken? | Hindoegirl | Het Hindoeisme | 3 | 26 november 2007 04:50 |