Sangam Online  

Ga terug   Sangam Online > Liefde & Relaties > Gedichten & Felicitaties

Registreer Gallery FAQ Ledenlijst Kalender Arcade Markeer forums als gelezen

Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 28 januari 2008, 18:58   #1 (permalink)
Sangam Member

Leeftijd: 19
Rep kracht: 5
Ragini is on a distinguished road
Standaard Just a Story

Het is de 1e keer dat ik een verhaaltje schrijf.. Ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden..

Pooja probeert Reshma al de hele dag te bellen. Ze dacht bij zichzelf waarom neemt ze nou niet op. Net nu ik haar nodig heb.. Ze moest denken aan wat met Nishant was gebeurd. Ze dacht aan alle leuke tijden die ze samen hadden. Hoe kon hij het nou uitmaken? Ze dacht dat hij van haar hield zoals zij van hem. Maar dat was allemaal blijkbaar dus schijn. Pooja werd uit haar gedachten gehaald door de deurbel die ging.. Ze rende naar beneden en deed open

Pooja: Reshhhhhhhh.. Waar was je man.. ik probeer je al zolang te bellen
Reshma: Jaa sorry ik was me mobiel kwijt
Pooja: Ooh vandaar
Reshma: Mag ik vandaag nog binnenkomen?(A)
Pooja: Owjaa hihi sorry kom binnen..

Reshma ging naar binnen en zitten. Ondertussen haalde Pooja wat te drinken voor haar. Ze dacht na over hoe ze Reshma dit moest vertellen. Zij wist namelijk al dat Nishant een player was. Alleen wou Pooja het nooit geloven. Ze hield teveel van hem, om zoiets te geloven. Had ze nou maar gewoon naar haar beste vriendin geluisterd. Ze pakte de glazen en ging snel bij Reshma zitten.

Reshma: Waarvoor belde je nou pop?
Pooja: Ehm.. ehh.. Het is uit met Nishant ?
Reshma: WATT!!:| Ik wist het.. Die player!! Hoe durft hij mijn zusjes hart te breken.. Ik maak hem af als ik hem zie
Pooja: Reshh doe rustig please.. Ik wil niet zomaar problemen maken.. :’(
Reshma: Ahww pop niet huilen.. kom hier (K)
Pooja: Zullen we wat leuks gaan doen.. ik heb even afleiding nodig ?
Reshma: Jaah laten we naar stad gaan
Pooja: Is goed, maar eerst ff omkleden

Pooja ging snel douchen terwijl Reshma leuke kleren voor haar uitzocht. Ze zocht er ook gelijk sieraden en make-up bij. Toen Pooja klaar was met alles liepen ze rustig naar de bushalte toe. Daarzo moesten ze eerst wachten op de bus. Ondertussen gingen ze muziek luisteren. Het liedje Just walk into my life kwam en Pooja moest denken aan Nishant. Dit was hun liedje.. Er gleed langzaam een traan over haar wang. Ze veegde snel haar traan weg voordat Reshma het zou zien.

Reshma: Waar blijft die bus nou :S
Pooja: Jaah hij had een kwartier geleden al hier moeten zijn
Reshma: Nog 10 minuten wachten.. Anders gaan we gewoon lopend hoor
Pooja: Daar is de bus al djoekainie

Ze gingen in de bus zitten.. waar ze verder gingen met muziek luisteren. Toen ze aankwamen in de stad gingen ze als eerste in de mac eten. Daarna gingen ze shoppen en alleen maar lol maken. Dat was waar ze voor was gekomen.. En daar zou ze zich dan ook aan houden. Ze hadden het zo leuk dat ze de tijd vergeten waren..

Pooja: Resh hoelaat is het?
Reshma: Ff kijken hoor.. ehmm.. het is al half 6:O
Pooja: Dat meen je niet Resh :S Ik moet opschieten kom snel
Reshma: Pooja wacht.. ren niet zo hard
Pooja: Doe snel dan.. me moeder vermoord me als ik telaat thuis kom

Pooja knalde tijdens het omkijken tegen een jongen op, en hij ving haar op. Toen ze in zijn ogen keek schrok ze..

Vervolg of stoppen?
Ragini is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2008, 19:01   #2 (permalink)
Sangam Crew
Advanced Member

Pujaaa's schermafbeelding

Pujaaa is on a distinguished road
Standaard Re: Just a Story

aaaaaaaaah..
ik vind nog steeds de einde zo mooi .. :oops:

VERVOLG natuurlijk!..
Geet toch, wat een vraag :shock:
Oud 28 januari 2008, 20:16   #3 (permalink)
Newbie

Leeftijd: 26
Rep kracht: 0
imported_Sanjay is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar imported_Sanjay

Geettt vervolgg graag :D , ik wil nog steeds weten wie die jongen nou wasss :| ...
Was het nou haar ex of nieuwe vlam :this: .....
imported_Sanjay is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2008, 23:10   #4 (permalink)
A.D.M.I.N.I.S.T.R.A.T.O.R
Advanced Member

Dj Creative's schermafbeelding

Leeftijd: 23
Images: 240
Dj Creative is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar Dj Creative

Ik was het

anders zou die bechari op de grond gevallen zijn :o

Vervolg :)
Oud 29 januari 2008, 15:43   #5 (permalink)
Newbie

Leeftijd: 25
Rep kracht: 0
imported_vishu is on a distinguished road

whehehehe :P neeuh ik was :$ et :$
imported_vishu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2008, 16:06   #6 (permalink)
Sangam Member

hahaha stelletje apen :P Vervolg komt eraan (A)
Oud 29 januari 2008, 16:34   #7 (permalink)
shaidoe
Gast

Let op mensen nu kom ik in het verhaal :P hahaha :lol:

Nou veel succes met je verhaal ik zal hem wel volgen :grin:
  Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2008, 18:20   #8 (permalink)
Sangam Member

Pooja knalde tijdens het omkijken tegen een jongen op, en hij ving haar op. Toen ze in zijn ogen keek schrok ze..

Wat een mooie ogen heeft hij dacht ze. En dat dacht hij ook van haar ogen. Ze zonken in elkaars ogen weg.. Ze konden wel uren blijven staan zo.. Het voelde goed maar tegelijkertijd ook slecht. Ze had net een relatie achter de rug, en vond het raar om nu al verliefd te worden op een ander. Ze stopte het gevoel ver weg.. Maar zijn ogen zou ze nooit meer vergeten

Pooja: Ehmm.. Kun je me alsjeblieft loslaten?
Jongen: Oow ehh jaah sorry man.. Ik keek niet uit waar ik liep
Pooja: Nee het spijt mij ik had niet moeten omdraaien..
Jongen: Ai no spang.. Ehh mijn naam is trouwens Sanjay en dit hier is mijn vriend Rishwan
Pooja: Ik ben Pooja en dit is Reshma.. Maar ik ga weer ik moet snel naar huis.. ik spreek je wel weer
Reshma: Doegg
Sanjay: Ai later
Rishwan: Laterr

De meisjes renden zo snel als ze konden naar de bus. Ze waren net optijd, de bus stond op het punt te vertrekken. In de bus dacht Pooja na over wat er was gebeurd. Ze liet het er maar bij.. Ze was namelijk nog niet helemaal over Nishant heen. Reshma zag dat ze aan iets dacht. Ze vroeg maar niks. Vroeg of laat zou Pooja het wel uitzichzelf tegen haar vertellen.

Sanjay en Rishwan zaten in de auto. Hij bracht eerst Rishwan naar huis. Hij moest de hele tijd aan Pooja denken. Ze was zo mooi.. Mooie ogen.. Mooie lippen.. Haar haren.. Kortom ze was gewoon perfect. Hij had spijt dat hij haar nummer niet had gevraagd. Met alleen haar msn al was hij blij geweest. Hij werd uit zijn gedachten gehaald door Rishwan..

Rishwan: Waar zit je met je gedachten man.. Je bent zo stil :S
Sanjay: Nergens..
Rishwan: Het is die sma heahh.. Je vind haar leuk
Sanjay: Nee johh, tuurlijk niet, hoe kom je daar nou weer bij.. Ik ken haar geeneens.. En we zijn er
Rishwan: Jaahjaah we zullen zien.. Ik spreek je.. Later

Hij ging daarna naar zijn eigen huis toe. Hij zette het liedje Kasam ki kasam hai kasam se op. Hij was zo blij, dat hij ging meezingen. Toen hij thuiskwam nam hij een douche en ging slapen.. Wat niet wilde lukken. Hij dacht de hele tijd aan haar.. Hij moest erachter komen waar dit meisje woonde. Hij was bereid echt alles voor haar te doen. Hij wou dat ze ooit op een dag van hem zou worden. Hij hoopte dat hij haar nog een keer tegen zou komen..

Reshma bleef bij Pooja slapen.. Ze gingen eerst omstebeurt douchen. Terwijl Reshma in de douche was ging Pooja wat lekkers maken. Toen Reshma klaar was, gingen ze naar de woonkamer toe. Ze zetten een film op die ze gingen kijken. Het was een liefdesfilm. Op de helft van de film kon Pooja het niet meer aan en zette de film op stop. Ze wou niet meer kijken. Het deed haar teveel pijn, als ze die stelletjes zo zag moest ze gelijk aan haar en Nishant denken.

Reshma: Wat doe je :S Waarom zet je het net op dit moment stop :S :O
Pooja: Sorry maar ik heb geen zin meer om film te kijken.. Laten we naar boven toe gaan om te slapen.
Reshma: Jaa is goed het is al laat..

Toen ze boven waren gingen ze niet gelijk slapen.. Ze gingen eerst nog praten over wat er allemaal was gebeurd. Reshma vond Rishwan een hele leuke jongen. Maar dacht dat hij player was, dus daarom wou ze niet teveel aan hem denken. Pooja was de hele tijd aan het praten tegen haar.. Maar ze was zo moe geworden van het shoppen en rennen dat ze in slaap viel. Uiteindelijk viel Pooja ook in slaap, met de gedachten dat Nishant haar toch weer misschien terug zou vragen. Toen ze de volgende dag wakker werden waren ze allebei heel blij.. Beiden hadden iets leuks gedroomt. Als eerste gingen ze douche, en daarna ontbijten samen met Pooja’s ouders.

Na het ontbijt gingen ze naar school toe. Daar zagen ze..
Oud 29 januari 2008, 19:17   #9 (permalink)
Sangam Lover

Leeftijd: 21
Hindoegirl is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar Hindoegirl

Is egt een leuk & Spannend verhaal :good:
Ga vooral zo verder
en stop aub nie halverwege
Dus kom op
we willen een vervolg :)
Oud 29 januari 2008, 21:02   #10 (permalink)
Sangam Lover

manish's schermafbeelding

Leeftijd: 20
manish is on a distinguished road

ckr mooi verhaal :P

zelf getypt of kopieren plakken :P :P :P :P :P

:good:
manish is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmarks

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten