![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 1 februari 2011 Locatie: Almereeee
Rep kracht: 0 ![]() |
Dit gedicht gaat over de dat iedereen gelijk is: Be the person you are Do not think about what others think of you Do not be fooled about what they say Stand strong in your shoes And think before you do something Because for you know You are the person who would not want to be Look around you See who your friends are and who not And remember you are never alone Do noy matter what color you are Or how your body shape is Because NOBODY is perfect |
| | |
| | #2 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | players Ze doen je pijn Ze denken dat ze alles zijn Je gaat door een hel Je gelooft in hun spel Je hebt veel verdriet Zij snappen dat niet Jouw liefde is echt Iets waarvoor je vecht Ze spelen met je hart Ze maken je zwart Ze weten niet wat liefde is Jij zit opgescheept met het gemis Ze lijken lief, dat wel Maar trap niet in hun spel Jij zit met de problemen Terwijl hun gewoon een ander nemen Jij blijft achter met je verdriet Niemand die dat ziet Laat je hart niet zomaar stelen Ze doen dat bij velen.. |
| | |
| | #3 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | Als je eens wist Wat zou er gebeuren Als ik je zei hoe ik over je denk Zou ik mijn spraakzaamheid betreuren Of zie ik het dan juist als een geschenk ’s Avonds lig ik alleen in mijn bed En kan mijn gedachten aan jou niet laten verdwijnen Totdat ik je eindelijk vastberaden uit mijn hoofd zet Om je daarna weer in mijn dromen te zien verschijnen Wat zou je van me denken Als ik je liet weten wat ik voor je voel Zou je mij ook jouw hart schenken Of reageer je dan juist heel koel Mijn verstand zegt me dat ik je moet vergeten Maar mijn hart klopt alleen voor jou Als je nu toch eens zou weten Dat ik ontzettend veel van je hou |
| | |
| | #4 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | players Ze doen je pijn Ze denken dat ze alles zijn Je gaat door een hel Je gelooft in hun spel Je hebt veel verdriet Zij snappen dat niet Jouw liefde is echt Iets waarvoor je vecht Ze spelen met je hart Ze maken je zwart Ze weten niet wat liefde is Jij zit opgescheept met het gemis Ze lijken lief, dat wel Maar trap niet in hun spel Jij zit met de problemen Terwijl hun gewoon een ander nemen Jij blijft achter met je verdriet Niemand die dat ziet Laat je hart niet zomaar stelen Ze doen dat bij velen.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | De blik in je ogen. Jou ogen spreken een taal zonder woorden, een verdrietige verhaal. Gevangen, in je duistere blik zie ik een oneindig stil verlangen Totaal geen levens vreugde tot mijn schrik. Langzaam draai jij je ogen weg ik hoor een ingehouden snik. |
| | |
| | #6 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | De beste vader Goedemorgen lieve vader! Jij bent groot en ik ben klein, maar toch vind ik het geweldig dat we dikke vrienden zijn. En voor alle lieve vaders is het nu dus vaderdag. Ik ben blij dat ik je daarom dit cadeautje geven mag. Jij bent groot en ik ben klein, maar ik vind het fantastisch om gewoon jouw kind te zijn. |
| | |
| | #7 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | Love Your eyes,even the best swimmers will drown in it. Your eyes ,even the greatest explorers get lost. Your smile,Nothing is cuter. Your lips,are more attractive than the purest gold. Your voice, brings my to heaven. Your boddy,even angels will fall for it My love,for you is biggest thing thats exist Girl you need to know i love you for ever |
| | |
| | #8 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | Attentie een kindje Een kindje is de allergrootste schat op aarde. Het is een engeltje met een hemelse waarde. Een kindje is een wonder, een mens kan niet zonder. Het is de fundering van samenleven en trouw. Van de eerlijke en liefhebbende man en vrouw. Het is de lach, het doel, de zon in ons aller leven. Het is voor het kindje dat men alles moet geven. Hopelijk blijft dit natuurwonder eeuwig bestaan. En wordt het door clonen niet te niet gedaan. Hopelijk wordt het kind niet industrieel geproduceerd. Of letterlijk van een topmodel gefotocopieerd. Is het mensdom nu nog steeds niet geleerd ? Blijft alles te min en wordt alles maximaal geforceerd ? Gaat het ware natuurkindje dan echt verloren gaan ? Dan zal ongetwijfeld de boel hier niet blijven bestaan. Laat ons allen samen er blijven in geloven en erin vertrouwen. Dat een kindje een natuurprodukt is en erop bouwen. Hopelijk kunnen wij rondom ons blijven horen. Dat een naturel kindje is geboren |
| | |
| | #9 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | Gefeliciteerd Wij wensen je een wereld vol bloemen Wij wensen je een wereld vol licht Wij wensen van alles het beste: Een glimlach op je gezicht Wij wensen je een leven vol liefde Geen tranen, geen zorgen, geen pijn Dat iedere dag hier op aarde Voor jou een cadeautje mag zijn Dus voor vandaag .... De beste wensen vanwege Twee doodgewone mensen Maar wij hopen dat je deze kaart Nog het hele jaar bewaard |
| | |
| | #10 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | als ik in de spiegel kijk als ik in de spiegel kijk kijkt mn spiegelbeeld me aan een barst over mn lichaam een die nooit meer weg zal gaan als ik in de spiegel kijk zie ik mn ware ik vol pijn en verdriet ben ik dit, ik slik als ik in de spiegel kijk en eventjes vergeet dat wat mij is aangedaan zie ik geen pijn, geen leed als ik in de spiegel kijk en denk aan wat nog komen ga hoop ik diep vanbinnen dat ik niet meer voor die spiegel sta |
| | |