![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 28 juni 2009
Rep kracht: 0 ![]() | # Piano op het strand Ogen gesloten en dansende vingers op de toetsen. Hemelse klanken gevuld met emotie. Echo's van de wiegende zee neurien met het melodie mee. Geluidloos zingt de wind haar ongesproken woorden en de zandkorrels vervagen geleidelijk. De gevoelige vingers stoppen met spelen en langzaam, heel langzaam, verdwijnt de passie.. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat: Er zijn heus wel meer Moslims die muziek luisteren of andere dingen doen die haram zijn.. | |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Sangam Lover Lid sinds: 14 april 2004 Leeftijd: 54
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Citaat:
| ||
| | |
| | #7 (permalink) | |||
Zo komt het niet eens over..
| |||
| | |
| | #8 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Rep kracht: 0 ![]() |
Dit is ook mooi. En niet gejat uit de Bouquet Reeks, want in romans gaat het normaal niet over piano's.. Ik begin bijna te geloven dat je die mooie gedichten van jezelf hebt ![]() Maar gedichten schrijven is haraam he. DAt stond namelijk een keer op Marokko.nl |
| | |
| | #9 (permalink) | |
Heb ik nog niet gelezen, maar als ik een keer tegen kom dat het niet mag, dan zie ik wel wat ik dan ga doen.. Gelukkig begin je nu een beetje te geloven, dat ik mijn gedichten zelf schrijf.. | |
| | |