![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Gast
| Ik geloof niet meer in voor altijd en dat het morgen wel beter zal gaan Dat vertrouwen ben ik al lang kwijt, daarvoor heb ik genoeg ervaring opgedaan Het gaat om wat doe ik vandaag Niet eens meer om wat deed ik gisteren en ook wat doe ik morgen is niet de juiste vraag Maar het wat doe ik nu daar in moet ik manifesteren Wat weet ik tenslotte van wat er morgen te beleven is en trouwens invloed heb ik er ook niet op wat gaat gebeuren. Dus waarom niet gewoon wachten tot morgen gisteren is dan weet ik ook dat weer en nu niet meer zeuren. Van gisteren weet ik wat het heeft gebracht dat kan ik ook verder niet meer corrigeren Wel geeft het me weer hernieuwde kracht om vandaag dingen misschien wel te leren Ik ben blij met deze zekere onzekerheid Het geeft me handvaten voor de huidige dag En zorgt voor een onzekere zekerheid Iets waar ik gerust mee leef en steeds weer om lach. Laatst gewijzigd door basanti : 28 januari 2009 om 16:16 |
|
| | #2 (permalink) | |||||
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 21 maart 2005
Rep kracht: 10 ![]() |
nice poem ![]() Citaat:
geniet daarom van elke moment die je hebt en zorg ervoor dat vandaag goed is zodat geschiedenis beter zal worden. vandaag is heden dat morgen geschiedenis is ofwel verleden tijd. Vertrouwen heb je nodig in jezelf, jezelf heb je te helpen omhoog te komen niemand anders zal het voor je doen en slechte dingen maakt iedereen weleens mee maar daar moet je van leren. Citaat:
vandaag kan je de leven makan dat je geschiedenis kan doen opfleuren Gister is geweest en is een stukje geschiedenis van je leven. kan je niet ongedaan maken hoe leuk of onleuk dat ook was. wat je morgen doet is idd niet de juiste vraag, gezien er misschien geen morgen is en de nu, daar draait alles op, daar moet je op focussen... Citaat:
maar zelfs die plannen kunnen uit één vallen.... invloed heb je gedeeltelijk, keuzes maken is iets dat je zelf hebt te doen. wachten tot een dag voorbij is, is het zelfde als voor een geranium zitten iets van je leven maken doe jezelf, hoe je dat doet kan je zelf bepalen. je kan je leven haten of lief hebben... Citaat:
hoe tevreden of ontevreden je er ook over mag zijn verleden is geweest en kan je alleen over terug denken maar niet aanpassen zoals je zelf wilt enige dat te doen is leren, maar zkr niet opgeven of de moed laten zakken. Citaat:
de rest is onzekerheid, door te leven als iemand die er iets van wilt maken, geef je jezelf handvaten om te doen wat je wilt doen. en lachen is dat wat je moet blijven doen in welke tijd of gebeurtenis je ook bent terecht gekomen. jij hebt verder te gaan, leven is iets dat je zelf voor groot gedeelte hebt in te vullen
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you | |||||
| | |
| | #3 (permalink) |
| Gast
|
vissie thnx for your comments :) ik wilde het er nog bijzetten "no comments please" ![]() de poems, ghazals ed die ik hier plaats vind ik gwoon mooi maar hebben geen (direct) betrekking op mij thnx for je adviezen anyway |
|
| | #6 (permalink) | |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 21 maart 2005
Rep kracht: 10 ![]() | Citaat:
graag gedaan ![]() en no comments, toch zal ik ze zetten ![]() en zoals jij zegt ze hoeven niet betrekking hebbe op jou, misschien kunnen er anderen er ook wat mee... als jij er iets aan hebt dan is het goed, heb jij er niks aan dan isi dat ook goed... ken je situatie enz niet, ik lees en ik interpreteer, dat wat ik decodeer uit je gedicht/verhaal, daar ga ik mee aan de slag. mijn uitgangspunt: eerst jezelf helpen voor je anderen kan helpen ...
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you | |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| onzekerheid, van, zeker |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |