![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 8 november 2005 Leeftijd: 25
Rep kracht: 0 ![]() | Voorheen was ze dik maar nu is ze slanker Dit alles heb te danken aan haar groeiende kanker Ze eet door een buis, hoeft niet naar de kapper Velen die treuren maar ik vind het geen afknapper === Vrolijk en blij, liep hij er altijd bij Maar toen kwamen de steken, recht in de zij Hij had het te pakken, ja een echte tumor Iedereen bedroefd maar ik vond het wel humor
__________________ Als je vragen hebt, stel ze gerust! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 8 november 2005 Leeftijd: 25
Rep kracht: 0 ![]() | Onschuldig en onwetend, het stroomt door je bloed Is je dan nooit verteld wat mama je aandoet? Gezond als een vis en helemaal nooit ziek Altijd in conditie en erg fanatiek En toen het kleine kuchje, nee echt geen kleine griep Heeft mama nooit verteld dat de aids je achterna liep?
__________________ Als je vragen hebt, stel ze gerust! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 4 augustus 2003
Rep kracht: 0 ![]() |
Matig, er zit teveel liefde in
__________________ Lots of people want to ride with you in the limo, but what you want is someone who will take the bus with you when the limo breaks down. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Sangam Silver Member | Huidjes verbrand en bloot Alle kinderen zijn dood Ik ruik bloed en ik heb dorst Hoe smaakt kleine kinder worst? Ik leef als een vorst, slaap op kinder schedels en benen en draag hun tandjes in een ketting om mijn nek als edelstenen In mijn bewustzijn is azijn fijn, opgewonden schenk ik het in open wonden tot ik schelle kinderstemmetjes hoor raspen als alarm sein Geen gein - er is geen opzegtermijn voor spijkers in kindervingers hameren aan het raamkozijn
__________________ Geachte Sangam members, Fuck you. Hoogachtened, HSP Prof. dr. in Haatkunde |
| | |