![]() |
| | #23 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 17 juni 2004
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
wuhahahaha..maahr g0ewd...thnx allemaal vo0r j0ellie leuwke, lieve reactie's.. Hier verv0lgjee.... en zo ging het elke 0chtend..tussen die 2.. Daar kwamen die 2 stoere binken aangel0pen.. Prevish durfde nooit wat tgen Dhanista te segge..omdat hij stiekem verliefd op dr was. Armaan was juist helemaal niet verlegen..hij probeerde elke meisje van sgool te versieren.. en van buiten dangz..! Maar op een of ander manier...gaf Dhanista hem iets moois.. iets dat echt aanvoelt..iets dat zegt dat er tussen hun wat kan bloeien.. en Dhanista was weer een meisje die nix van zulke jongens hoefde.. ze wachte maar af op de "ware" als die bestaat.. ze richte haar op dr studie..dat was belangrijk jongens komen later wel.. maar jhaaa wist zij veel wat er in zo'n tijd gebeuren kan.. Armaan: ey Dhanista.. Dhanista: hai Shanaya: Armaan: oh hoi Shanaya vond em leuwk..HEEL erg leuwk..maar hij zag dr niet eens staan..maar dang nog vond ze hem leuk Prevish: hoi damens Dhanista & Shanaya: Heey prevish.. Dhanista mocht prevish graag...hij was een lieve aardige jongen..erg behulpzaam..en zou je verwachten van hem dat hij een player zou zijn...nee ......drom ging dhanista ook met em om..ze houd niet van die armaan typjes..maar daar zou later wel verandering in komen .. Shanaya: Ey previ..welke lokaal hebben wel geschiedenis..? Prevish: 0.21 daar kun je rustig slapen hoor shana Dhanista: HAHAHAHAHAHAHA Shanaya: Prevish: arehh...niet boos worden yaar was grapje Armaan: ey Dhanista hoe is het met je..? Dhanista: eh jha goed hoor Armaan: oke..met mij gaat het ook goed hoor Dhanista: ohw sorry.. Armaan: jha geef niet tog..je hebt zulke mooie ogen dat ik gewoon in je ogen verdrink popje Dhanista: eh jha oke... Armaan dacht.. ohh damn Dhanista..je bent een moeilijke sma...hoe ga ik je ooit van mij laten worden..?
__________________ ![]() Pehle kabhi ha pehle kabhi Na mera haal aisa hua Merii neend gaye chaiin kh0ne laga Kuch t0 h0ne laga .. Ha kuch t0 h0ne laga Pehli m0habbat ka ehsaas hai yeh .. Kaise batao0n ke kya pyaas hai yeh Kyun tadapne laga kyun dhadakne laga Koi sapna mere dil sanjone laga Kuch to hone laga .. | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Sangam Silver Member | vervolg ..
__________________ Jij bent gekomen als een ster in de nacht .. je hebt mijn lichaam en geest weer tot leven gebracht.. Heb licht gegeven in mijn ogen .. maar alles zeer overwogen .. Jij maakt mij vrolyk en blij .. een jongen die mij dat kan geven dat is er maar 1 dant ben jy .. Met jou hoop ik mijn leven te delen .. Met geluk en liefde zoals velen .. Maar mocht je iemand vinden die meer kan geven dan ik alleen mijn liefde .. Dan zal ik jou geluk niet in de weg staan .. maar wel met een gebroken hart bij je vandaan gaan .. (U) |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 28 december 2004 Leeftijd: 8
Rep kracht: 0 ![]() |
__________________ i release all disapointment from my mental, physical spiritual and emotional body cause i know that spirit guides me and love lives inside me that's why today i take life as it comes |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 17 juni 2004
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Armaan: ey Dhanista hoe is het met je..? Dhanista: eh jha goed hoor Armaan: oke..met mij gaat het ook goed hoor Dhanista: ohw sorry.. Armaan: jha geef niet tog..je hebt zulke mooie ogen dat ik gewoon in je ogen verdrink popje Dhanista: eh jha oke... Armaan dacht.. ohh damn Dhanista..je bent een moeilijke sma...hoe ga ik je ooit van mij laten worden..? Shanaya: Dhaniii..moest dat nou..? Dhanista: wat moest wat nou..? Shanaya: weg bij Armaan Dhanista: als je em sjow leuwk vind wrom neem je niet met em ofsjo..? Shanaya: Jaaa..ik weet niet...hij heeft oog voor jou Dhanista: Jhaaa dat is dan heel fyn voor em..ik heb geen oog voor hem! Shanaya: wanneer was je van plan een kill te nemen..? je hele leven niet..?? Dhanista: misskien! Shanaya: dat komt op een dag ooit wel hoor...dat je iemand leuwk gaat vinde.. Dhanista: dat komt OP EEN DAG..en dat is niet nu tog Shanaya: :S ..bapreee Dhani..once a day a boy come to steal your heart away.. Dhanista: Miss_English......ik hoef egt geen voorlichting ofsjoo...okeee !! Studie is van groot belang nu oke! sonder werk sonder baan..kom je nergens ..! en jij zou je eigenlijk oowk nog maar moeten richten op je studie ofsjo..dan altijd alleen maar achter jongens aanzitten Shanaya: Dhanista: wuhahaha... Shanaya: HmmZz....k0m we gaan 8terin zitte Dhanista: hahah jhaaa s0dat je lekker kunt slapen hea Shanaya: nouhouuuuuu.. Dhanista: hahahahaha..boyyyy ik ken je langer dang vandaag..maar isj goed slaap lekker Shanaya: hoow jhaa thnx Dhanista: ohh droomse :S Lerares: En mevrouwtje SHANAYA..wat ben jij daar achterin aan het doen..?? Shanaya schrok wakker.. Shanaya: EEEEEEEEEEEEEEEEEEHHH nix mevrouw nix mevrouw... Dhanista kwam niet meer bij van het lachen.. Armaan keek dr aan..en zag dr lachen ..oehhw sjow'n sweety lach .. Prevish keek Dhanista aan en ook hij d8..sjow'n sweety lach...met de dag mee word je mooier en mooier.. Dhanista had in de gaten dat ze keken..en werd rood....en deed net of ze aan het werk was.. De les was eindelyk voorbij..en het was alweer tyd om naar huis te gaan... Shanaya en Dhanista liepen weer naar hun kluisjes en pakte hun tassen jassen..en liepen naar huis.. Onderweg zagen ze Armaan met een paar meisjes staan.. Shanaya: Haaaaaaaaaaaiii Armaan .. *Ze begon egt Jaloers te worden* Armaan: Ken ik jou..? Shanaya: Nah jha zeg van sgoowl...en trouwens ben je Sma..hoowr of ben je dat nu al vergeten..? Armaan: Meisjes: Armaan: NeeehJ dat is me sma niet Meisjes: tsss....ey laterrr * en ze liepen weg * Armaan: zie je nou wat je gedaan hebt... DHANISTA KZAG JE NIET EENS Dhanista: weetje moet je niet achter die sma's aangaan ofsjow..?? dan heb je tenminste wat te doen Shana wat sta je hier nog..by hem we gaan ..kom Armaan: Dhanista wacht Dhanista: op wat moet ik wachten..?? op X-mas ey laters! Armaan: *Pfffffffffffff Nu heb ik het helemaal verpest :S* Shanaya: Je hoefde nou oowk weer niet sooo hard tegen hem te doen hoor Dhanista: ohh..here we go again Miss_love_doctor..weet het altyd weer beter Shanaya: neee ..kyk dan hij bedoelt het goed...tog Dhanista: jha cker..hij is een player...en ik hou niet van players oke! Shanaya: Je kan dan tog gewoon normaal met em omgaan en normaal met em praten..doe het dan voor my Dhanista: jha..hoow oke okeeeee .... Shanaya: Dhanista: en dang..?? Shanaya: Dhanista: zeg dan Shanaya: nix nixx nixxx Dhanista: Hmmzz okee..
__________________ ![]() Pehle kabhi ha pehle kabhi Na mera haal aisa hua Merii neend gaye chaiin kh0ne laga Kuch t0 h0ne laga .. Ha kuch t0 h0ne laga Pehli m0habbat ka ehsaas hai yeh .. Kaise batao0n ke kya pyaas hai yeh Kyun tadapne laga kyun dhadakne laga Koi sapna mere dil sanjone laga Kuch to hone laga .. | |
| | |