![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Games Hier kan je terecht voor alle games. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 3 maart 2008
Rep kracht: 6 ![]() |
heyyyy aapiejssss ranisha:15 jaar eeen aardig meisje shenila:14 jaar is een aaardig meisje en vriendin van ranisha ashwin:16 jaar een mooie jongen ashna:14 jaar een vriendin van ranisha en shenila varisha:14 jaar een andere vriendin van ranisha shenila en ashna narwien : 18 broer van ranisha moet ik verdergaan?? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 11 maart 2005 Leeftijd: 22
Rep kracht: 0 ![]() |
jepszZzz ps: kan je diej ander verhaal ook pleasse afmaken
__________________ Those lips teasing me..Those lips playing with me.. Those lips kissing me..Those lips in my neck.. Those lips i just wanne feel every single day.. My lips desiring to those of your.. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 21 december 2004
Rep kracht: 0 ![]() | ga verder
__________________ To realise the value of a sister Ask someone who doesn't have one.. To realise the value of ten years: Ask a newly divorced couple.. To realise the value of four years: Ask a graduate.. To realise the value of one year: Ask a student who has failed a final exam.. To realise the value of nine months: Ask a mother who gave birth to a still born.. To realise the value of one month: Ask a mother who has given birth to a premature baby.. To realise the value of one week: Ask an editor of a weekly newspaper.. To realise the value of one hour: Ask the lovers who are waiting to meet.. To realise the value of one minute: Ask a person who has missed the train, bus or plane.. To realise the value of one-second: Ask a person who has survived an accident.. To realise the value of one millisecond: Ask the person who has won a silver medal in the Olympics.. ...To realise the value of a friend: Lose one... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 3 maart 2008
Rep kracht: 6 ![]() | ranisha:15 jaar eeen aardig meisje shenila:14 jaar is een aaardig meisje en vriendin van ranisha ashwin:16 jaar een mooie jongen ashna:14 jaar een vriendin van ranisha en shenila varisha:14 jaar een andere vriendin van ranisha shenila en ashna narwien : 18 broer van ranisha narwien:ranishaaa wakker worden nuuu je moet naaars chool man luilak papa en mama zijn gaaan werken en gelijk moet ik maharani-ji wakker maken omdat je zelf niet kan heah!! ranisha:narwien kop houde jaaah ik moet jou altijd wakker maken en nu moet jij me een keeer wakkker amken is het eeen groootee probleem narwien:wakker worden sis nuuu!!! ranisha:jaja maak je neit druk maaar als varisha shanila en ashna komen wil ej dan effe deur open doen?? narwien:*ashnaaa yes yes ze komt even later ding dong (de bel) narwien :hey dames ashna ranisha:hey aaapiejss varisha:sorry dat we zoo laaat zijn hoowr maaar miss ashna moest weer anderhalf uuur opmaken narwien:ns ranisha:ze had het niet tegen jou jah narwien ashna:wat met ej maharani hou je mond hoor aap varisha en ashna ranisha:gaan we weer varisha:jij bent hier de grootste aap stom kind ashna:aaaap aaaaap aaaaaap aaaaaaaaaaap nananaananana aaap narwien: shenila en ranisha : ranisha:hey narwien wij gaan naaar school toe jah ennneee je moet later effe naaar de winkel jah!! ashna:uh narwien kun ej me later huiswerk uitleggen?? narwien:tuurlijk 13:00 jah ashna:dankjoewwww en ze bleeef narwien helemaal ranisha trok haaar meee naaar buiten en gingen naaar school op school........... vervolg komt strax |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 23 februari 2005
Rep kracht: 0 ![]() | Heey Kisss.. Alles goed? Waargebeurd verhaal he? Ik ben benieuwd.. Doe snel vervolgjuh Plzz
__________________ "Knowing others is intelligence; knowing yourself is true wisdom. Mastering others is strength; mastering yourself is true power." *Candy* - Elke keer had ik geluk.. *Candy* - All My Sunshine Turned Into Rain.. *Candy* - Two upside- down teardrops.. |
| | |