![]() |
| | #22 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 12 november 2004 Leeftijd: 24
Rep kracht: 0 ![]() | Ok vervolgieee wil meer
__________________ tu hi aakhari aur pehli mohabbat hain tu hi jaan meri tu hi jaroorat hain jo maangi khuda se tu woh mannat hain baahon mein tere pyar ki jannat hain |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 17 september 2004
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
__________________ ... | |
| | |
| | #28 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | SsSsSpeciaal voor Ayrish Directeur: Je moet een verhaal schrijven dat gaat over angst..Als jij deze opstel wedstrijd wint mag je hier blijven zoniet..Dan kan je vertrekken.. Jay: Hmmm. Directeur: Jay; Ik ken niemand die zoveel horrorboeken leest zoals jij..Dus doe je het.. Jay: Jaa ik doe het.. Jay stond op en liep het kantoortje uit.."Angst"dacht hij.."een verhaal dat met angst te maken heeft"..Hij liep verder en was nu al bezig met het bedenken van z'n verhaal..Hij had al een idee..Maar wist nog niet of hij dat wel zou doen.. De lessen waren al begonnen en Jay liep naar z'n lokaal..Maar z'n biologie lerares was er nog niet.. Alicia: Heey Jay..Wat was er zo net.. Jay: Oohw..De directeur wil me van schoolaftrappen.. Alicia: Hij wil wat.?! Jay: Ik moet een meedoen aan een opstelwedstijd..Als ik die win mag ik blijven zo niet dan moet ik weg.. Ramon: Zoo Fock op.. Jay: Maak je nier druk joh...Ik win het wel.. Alicia: Jay je ziet het egt al een grap hè.. Net wanneer Jay wilde reageren stond hun biologie lerares er al.. De hele les was Jay stil..Inplaats van werken in z'n boek begon hij al met z'n verhaal.. Na een half uur ging de bel..De grote pauze was begonnen..Jay, Alicia en Ramon liepen naar de aula.. Ramon: maaar Jay even over net..Heb je al een idee waar je story over gaat..? Jay: Uhuh.. Alicia: Bij zulke wedstrijden heb je meestal toch een onderwerp waar je over moet schrijven.. Jay: Uhuh.. Ramon: DuSsS waar gaat je verhaal over..? Jay: Over een jongen..die een project moet doen de project gaat over angst.. Duss om het even kort uit te leggen..De jongen wekt Angst op bij 2 personen en dan kijkt hij hoe ze er op reageren.. Ramon: Opwekken..? Alicia: bang maken.. Jay: Precies..en ik ga ook 2 personen uitkiezen.. ze bang maken..kijken hoe ze reageren en met behulp van dat m'n verhaal schrijven Ramon: Klinkt best goed.. Alicia: Nou ik weet het niet hoor..En wie zijn die 2 personen.. Jay grijnsde..Hij wees een meisje en een jongen aan..Het meisje was een beetje slungelig..de jongen was een nerd..en allebei hadden ze geen vrienden.. Jay: Ravi en maria Alicia: Dat is zielig voor ze.. Ramon: Ik vind het wel leuk..en vertel wanneer begin je.. Jay: Nu.. Ramon: Wat ga je doen..?Als je hulp nodig hebt zeg je het maar.. Jay: we beginnen heel onschuldig..We pakken Maria's huiswerk dat ze voor wiskunde heeft gemaakt uit der tas.. Ze is toch het lievelingetje van onze wiskunde leraar.. Ik wil wel een zien hoe ze daar op reageerd.. Zo gezegd zo gedaan.. De eerste bel ging..Iedereen zocht naar z'n tas ook Maria..Maar asl ze bij haar tas wilde komen moest ze zich eerst door al de menigte wringen.. Jay was haar voor hij deed haar tas open pakte haar schrift en scheurde het huiswerk eruit.. Hij stopte het schrift er weer netjes in en liep weg alsof er niks aan de hand wasRamon stond op de uitkijk en samne liepen ze naar het wiskunde lokaal.. Ramon: En nu..? Jay: Nu niks.. We kunnen alleen afwachten.. Alicia liep voor hun en dacht "Ik heb hier een slecht gevoel over" ----->>>>TBC<<<<-----
__________________ ... |
| | |
| | #30 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | Haay haay lieve mensen.. Ik ben best wel nieuwsgierig..Wat vinden jullie tot nu toe van m'n verhaaltje.. Het is nu dan wel pas het begin..Er zit nog niet zo veel spanning in maar dat kom wel..
__________________ ... |
| | |