![]() |
| | #983 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 december 2004 Leeftijd: 23
Rep kracht: 0 ![]() | Jajahhh Rustig ShanaRaazz ik ga nu typen keej
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein |
| | |
| | #985 (permalink) | ||
| Newbie Lid sinds: 1 september 2004
Rep kracht: 0 ![]() | urple"> Je verhaaltje is EGT MOOI, maar het moet wel snel eindigen want ik wil dit verhaaltje uitlezen
__________________ ![]() Jesh Luv joe 4-ever and ever and ever en zelfs dan nog ![]() You can’t live like an Angel in hell, cause you’re asking for death
| ||
| | |
| | #987 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | Ze omhelsde hem en ze gaf em een kusje op zn hoofd. Siraadj voelde een warm gevoel van binnen en begon te smilen Farshana liep naar haar auto. Toen ze wegreed, stapte er 3 vrouwen uit een auto. Zij liepen richting het ziekenhuis. Eenmaal binnen vroegen ze 2 namen aan de bali, Siraadj Nabibaks en Sanjay Kalpoe. Twee van hen gingen naar de kamer van Siraadj en de andere ging naar de kamer van Sanjay. In de kamer van Siraadj: Siraadj was inmiddels klaarwakker en de zuster had een paar testjes gedaan bij hem. Hij moest wachten op de uitslag en als et positief was, mocht hij met Farshana meej naar huis. Hij was aan het wachten op haar, want hij kon niet wachten om haar et goede nieuws te vertellen. De deur van zijn kamer ging open, maar hij zag twee gezichten die hij totaal niet had verwacht. Van Ishi en Aicha. Hoow Stop. Rewind! Ishi en Aicha? Ishi is een ex van Siraadj. Ze hield van zn geld, niet van hem. Siraadj hield van haar lichaam, niet van haar. Na een tijdje is ze wel van hem gaan houden en ze was ook geobsessdeerd door em. Haar kamer hangt vol met fotos van Siraadj en spullen die ze ooit uit zn huis had meegejat. Aicha, de ex van Richard en Sunil. Zij playde Richard in het begin van het verhaal en door Siraadj is Richard daar achter gekomen. Door Siraadj is alleen achter gebleven, omdat Sunil dr ook niet meer wou.. Dit betekent dus.. Tijd voor Wraak
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein |
| | |
| | #989 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | Ze omhelsde hem en ze gaf em een kusje op zn hoofd. Siraadj voelde een warm gevoel van binnen en begon te smilen Farshana liep naar haar auto. Toen ze wegreed, stapte er 3 vrouwen uit een auto. Zij liepen richting het ziekenhuis. Eenmaal binnen vroegen ze 2 namen aan de bali, Siraadj Nabibaks en Sanjay Kalpoe. Twee van hen gingen naar de kamer van Siraadj en de andere ging naar de kamer van Sanjay. In de kamer van Siraadj: Siraadj was inmiddels klaarwakker en de zuster had een paar testjes gedaan bij hem. Hij moest wachten op de uitslag en als et positief was, mocht hij met Farshana meej naar huis. Hij was aan het wachten op haar, want hij kon niet wachten om haar et goede nieuws te vertellen. De deur van zijn kamer ging open, maar hij zag twee gezichten die hij totaal niet had verwacht, Ishi en Aicha. Hoow Stop. Rewind! Ishi en Aicha? Ishi is een ex van Siraadj. Ze hield van zn geld, niet van hem. Siraadj hield van haar lichaam, niet van haar. Na een tijdje is ze wel van hem gaan houden en ze was ook geobsessdeerd door em. Haar kamer hangt vol met fotos van Siraadj en spullen die ze ooit uit zn huis had meegejat. Aicha, de ex van Richard en Sunil. Zij playde Richard in het begin van het verhaal en door Siraadj is Richard daar achter gekomen. Door Siraadj is alleen achter gebleven, omdat Sunil dr ook niet meer wou.. Dit betekent dus.. Tijd voor Wraak Siraadj: WTF d0en jullie 2 koetia's hiersow! Aicha: Oeff.. Zo sexy in ziekenhuis kleding.. Oeff.. Zo sexy als je boos bent Ishi: Aicha: Hoe herkende je ons? Siraadj: Denk je dat ik jullie lelijke koppen ooit zal vergeten ofsow Opdonderen van hier of ik gooi jullie uit het raam Ishi: Schatje, je hoeft toch niet boos te worden. Ik hou van je Ik wil je alleen zien en voor je zorgen.. Jij houdt toch ook van mij *Ze ging op de rand van het bed zitten en boog haar gezicht naar die van Siraadj* Siraadj: *duwde haar weg* Ik hou niet van je, ik heb ook nooit van je gehouden heks, Ga weg van hier. Jullie beide! Nu wegwezen Aicha: Oke oke, denk aan je hart.. Maar denk maar niet dat je van ons af bent.. Pas maar goed op dat vrouwtje van je we zijn compleet op de hooGte van alles Ishi : En genieperig liepen ze de kamer uit. Siraadj werd kwaad. Hij begon keihard te schreeuwen. Twee zusters kwamen de kamer binnen om hem te kalmeren, maar dat lukte niet. Uit angst belde een van de zusters Farshana op. Maar zij was net het huis uit gegaan, ze kwam net terug naar het ziekenhuis.. Bij Sanjay op de Kamer: Sanjay was nog steeds bewusteloos, hij hoorde alleen af en toe wat dingen. Sapna liep zijn kamer in en ze zag hem liggen. Meteen ging ze op een stoel naast hem zitten, hield zn hand vast en gaf em een kus op zn mond. Sapna > Et meisje dat Sanjay gebruikte om Farshana te vergeten. Later wist hij waar hij meej bezig was en hij had haar alles verteld, en daarna had hij haar gelaten. Maar Sapna is een volhouder, 5 jaar lang probeerde ze contact te maken mettem, maar hij niet. Nu zag ze haar kans om een rol te spelen in zijn leven.. dat d8 ze dan. Aicha en Ishi kwamen de kamer ingelopen en ze zagen Sapna zitten. Aicha: Eej kom, ons plannetje begint te werken Chali voordat die heks komt. Ze mag ons niet zien. Sapna: Gaan jullie dan loos, ik wil ff bij Sanjay blijven. Ik heb em zolang niet gezien, laat staan vastgehouden.. Ishi: Luister h**r, wij 3en willen allemaal hetzelfde en als jij tof gaat doen gebeurt er met jou precies hetzelfde, begrepen Sapna: Hodde .. Oke ik ga wel meej Snel liepen ze het ziekenhuis uit. Zij stapte een lift in en aan de andere kant van de afdeling stapte Farshana uit een lift. Ze kwam aan bij de kamer van Siraadj en hij zag dat hij helemaal van streek was. Farshana: Moenn watser gebeurt? Siraadj: Twee heksen zijn hier op bezoek geweest Farshana Siraadj: AHAHA LACH MAAR Farshana: Oef sorry schat Siraadj: Ach je gelooft me toch niet Farshana: Try me.. Siraadj: Ishi en Aicha Farshana: Siraadj: Skipp dat, misschien was et een nachtmerrie ofsow Farshana: Ahuw, wanneer mag je naar huis? Siraadj: Als de testjes positief zijn, vanmiddag Farshana: Jeej Lekker Lapiz Siraadj: Thankj0e Darling Na een half uurtje kwam de zuster vertellen dat de tests goed waren en dat Siraadj naar huis mocht. Siraadj ging zn spullen inpakken en samen met Farshana gingen ze ff bij Sanjay kijken. Ze hadden medelijden mettem. Ze besloten elke dag hem op te komen zoeken tot hij herstelt was.
| | |
| | #990 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | Huh? hoe kan dat stukje er al staan Freaky In elk geval, wat er nu staat was et hele stukje.. Later zet ik wel meer kuss Shreyaa
| | |