![]() |
| | #82 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 20 november 2004 Locatie: s'Gravenhage Leeftijd: 39
Rep kracht: 0 ![]() |
Richard: Oh dus jij bent Sanjay, hoi alles goed? Ik ben Richard, tere honewale barkoe (schoonbroer) Lieverd de broer van je vrouw is je Saroebhai Geen barkoe dat is dan de broer van je man Don't mind he
__________________ |
| | |
| | #84 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 december 2004 Leeftijd: 23
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
thenks again en verv0lg komt 2night ciao ciao
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein | |
| | |
| | #87 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 17 juni 2004
Rep kracht: 0 ![]() | waj0ow..SNEL VERVOLLGGG>>SPANNENDD
__________________ ![]() Pehle kabhi ha pehle kabhi Na mera haal aisa hua Merii neend gaye chaiin kh0ne laga Kuch t0 h0ne laga .. Ha kuch t0 h0ne laga Pehli m0habbat ka ehsaas hai yeh .. Kaise batao0n ke kya pyaas hai yeh Kyun tadapne laga kyun dhadakne laga Koi sapna mere dil sanjone laga Kuch to hone laga .. |
| | |
| | #89 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 27 september 2004
Rep kracht: 0 ![]() | Vervolg please!! BTW Leuke naam Farshana
__________________ ![]() Tumko Bhi Hai Gabar...Mujhko Bhi Hai Pata Ho Raha Hai Judaa...Dono Ka Raasta Door Jaake Bhi Mujhse...Tum Meri Yaadon Mein Rehna Kabhie Alvida Na Kehna... |
| | |
| | #90 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 december 2004 Leeftijd: 23
Rep kracht: 0 ![]() | Farshana liep vr0lijk naar beneden, ging naar de kamer van Richard en zag dat zijn gezicht niet vr0lijk was.. Hij zag er verdrietig uit.. Farshana zag meteen dat er iets mis was en ze 0ndervroeg hem meteen… Farshana: Bhai, wat is er aan de hand? Richard: Shana.. ze heeft me bedr0gen.. Farshana: Bhai, wat bedoel je wat is er.. Richard: Die vieze m0tjo heeft me bedr0gen. Na alles wat ik vo0r haar heb gedaan. Laat staan vo0r. Voor dr kk.familie deed ik ook z0veel. En wat is mijn dank? Ze played me!! KK.h0er Farshana wist meteen dat het om Aicha ging. Ookal zei Richard nooit dat hij van haar hield, Farshana wist wel beter. Ze wist dat haar bhai omin veel van Aicha hield, o0kal kon zij het niet g0ed met Aicha. Farshana: Maar van wie heb je het gehoord dan? Richard: Ik was vandaag bij Siraadj. Ik vertelde hem over Aicha. Hij wou een fot0 van hem zien. En hij zei dat dat de sma van zijn neef was. Farshana: Oh my god.. Richard: Siraadj zei dat ze al een tijdje met zijn neef gaat.. Farshana: Heeft hij niet verteld hoe ze elkaar hebben leren kennen? Richard: Jawel, zijn neef zit in R’dam op school. En Aicha o0k.. Dit jaar kwamen ze bijelkaar in de klas, z0 leerde ze elkaar kennen. Aicha en hij spraken heel vaak af zei Siraadj. Pas sinds 3 maanden is het officieel. Farshana: Wat een vieze s**t is et! Jullie hebben bijna 7 maanden!! Hoe kan ze dat doen!! Richard: Neej nog niet, ik ga morgen bij haar, omdat haar moeder jarig is.. Shaan wat moet ik doen? Farshana: Bhai, ik weet dat jij van haar houdt.. maar toch vind ik dat je haar m0et confr0nteren met dit hoor. Ze kan dit niet maken, dat kan niet. Je hebt zoveel gedaan vo0r en haar familie. Je moet haar gewo0n erop aanspreken, dumpen en dan weggaan. Richard: Ja dat ben ik o0k wel van plan.. maar mijn dil is kapot Shaan.. ik hield van haar, ik hou nog steeds van haar.. ik ga haar no0it kunnen vergeten. Ondanks die strijd tussen jullie. Farshana: Moen.. ik ben er toch vo0r je en Sanjay is er nu o0k.. Je kunt op ons allebei rekenen. Siraadj is er o0k weer, jullie hebben weer contact enzo.. Hij zal je hier o0k mee helpen. Richard: Ja dat is waar.. Shaan je weet altijd hoe je me moet geruststellen heh (en hij gaf zijn zusje een kus op haar vo0rhoofd en omhelsde haar. Hij huilde zachtjes op haar schouder.) Damn, hij is er echt kapot van, d8 Farshana. Ze komt hier niet mee weg, Aicha watch your back!! Richard en Farshana bleven zo een tijdje zitten. Farshana bleef bij hem zitten tot hij in slaap was gevallen. Het was half 12 toen Farshana naar boven ging. Ze was woedend op Aichad, hoe kan ze dit doen. Hij was zo goed voor haar.. waarom krijgt hij dan stank terug.. Ze keek op haar wekker.. kwart vo0r 12. Zou Sabriena n0g wakker zijn? Neej, vast niet, d8 ze. Die ligt te pittuh. Ik bel dr m0rgen wel, zei ze tegen zichzelf. Ze ging snel douchen, trok haar pyjama aan en ging ook slapen. De volgende ochtend werd ze wakker gebeld door Fa’iesa. Farshana: Ja hallow (gaaaaap) Fa’iesa: Hej heks, waar was je al die tijd? Farshana: Ehmm.. ik was gewo0n thuis.. maar dr is veel gebeurd men ik moet je zoveel vertellen Fa’iesa: Ai flex, dan hebben vanmiddag heel wat om over te praten Farshana: Vanmiddag? Hoezo dat nou? Fa’iesa: Ja we komen straxxxxx Farshana: Echttttt?! Aaaaaai flex komt goed uit!! Hoelaat gaan jullie komen ongeveer? Fa’iesa: We zijn er rond 2 uur Farshana: Oke is goed dan zie ik jullie laterr Fa’iesa: Ai is goed siss, cia0 Na dit gesprek ging Farshana douchen, aankleden en snel opmaken. Daarna rende ze naar de kamer van Richard. Ze klopte zachtjes op de deur. Ze hoorde niks. Ze deed de deur open om te kijken wat hij deed. Hij lag nog te slapen, ze sloot zachtjes de deur en ging weer een trap naar beneden naar de wo0nkamer. Ze zag haar ouders al zitten, ze beslo0t om een praatje te maken. Farshana: Goedemorgen pa en ma Pa & Ma: Goedemorgen moeni Ma: Heb je lekker geslapen? Farshana: Ja hoor en u? Ma: Naja door het gesnurk van je pa slaap ik no0it g0ed he Pa: Atcha thiek hai, als je nie g0ed kan slapen, ga je toch in die andere kamer liggen? Ma: Hmm atcha, raat hum wah pe soethep Pa: Thiek Farshana: Wahhaha jullie 2 ook he. Ma: Ja we gaan uiteten met hun, dus we hoeven niks te koken Farshana: Oh okej, beterrr Pa: Hai, jullie 3 mogen kiezen waar we gaan eten. Dat vechten jullie strax maar uit okej? Farshana: Farshana ging weer naar boven. Ze zag dat de deur van Richard open was, ze ging naar binnen en ging op bed zitten. Richard was bezig met muziek mixen. Hij zag Farshana, maar zei niks. Farshana merkte dat hij alleen wilde zijn dus ging ze naar haar kamer op de zolder. Ze verveelde zich dood. Ze ging op msn, maar niemand was online. Sanjay ligt vast nog te slapen, d8 ze. Ze ging wat huiswerk maken om de tijd te doden. Ondertussen waren haar gedachten bij Sanjay, aan haar eerste zoen.. Stiekem kwamen Sabriena en Fa’iesa de kamer van Farshana binnengelopen.. Farshana had niks in de gaten. Fa’iesa ging vlak achter Farshana staan en schreeuwde kei hard in haar oor. Farshana: Aaaaaaaaauwh! Wat voor begroeting is dat koeti! Fa’iesa: WHAHAHHAHAH waar is je hoofd man! Sabriena: Farshana: Oke ga zitten, ik ga eerst Phoewa groeten, drinken en eten halen voor jullie en dan vertel ik jullie alles. Paar minuten later kwam Farshana weer boven. Fa’iesa & Sabriena: Bol Na Bol Na Zeggggggg Beginnnn!! Farshana: Oke oke luister Farshana vertelde alles wat er tussen haar en Sanjay was gebeurd en dat ze nu een vriend had. Fa’iesa & Sabriena: AAAAAAAAH!! Onze heilige bo0ntje is niet meer z0 heiligggg wuahahah aaaaaai!! Sabriena: En En?? Kan ie goed zoenen? Farshana: Ja.. Fa’iesa: En heb je nog wat van em geho0rd, of heeft ie niks meer laten horen? Farshana: Jaah hij had me gebeld gister, maar ik m0est ophangen omdat Bhai troubies had. Sabriena & Fa’iesa: Wat is er met onze bhai? Farshana: Ja die heks Aicha heeft hem geplayed. DRIE MAANDEN LANG HIELD ZE HEM VOOR DE GEK, DRIE MAANDEN Sabriena & Fa’iesa: Woooooow die bitch gaat erin, KASAM ze gaat erin. Niemand breekt de dil van onze Bhai!! Farshana: Zekersss.. ik wil weten met wie ze hem heeft geplayed, damn ik ga Siraadj vragen. Sabriena & Fa’iesa: Siraadj? Siraadj die neef van Sanjay bedoel je? Farshana: Wattt??! Siraadj neef van Sanjay? Sabriena: Eej doe niet alsof je nie weet hoor. Je bent ze zelf tegengek0men op stati0n van Roffa hoor. Farshana: Oh jaa damn, ik was helemaal vergeten dat Siraadj neef van Sanjay is.. Misschien weet Sanjay ook wel iets over die Aicha.. Ik ga hem vragen.. Fa’iesa: Aii maar mensen zullen we gaan eten? Het is ondertussen al half 7 hoor. En die peepz beneden wachten op ons, want wij mogen kiezen waar we gaan jangennn Sabriena: Jaja dikzak zeg maar waar wil je gaan Fa’iesa: Kom we gaan naar Mediena’s Sabriena & Farshana: Oke chali. Ze liepen vr0lijk naar beneden. In de wo0nkamer zat iedereen op hen te wachten. Ze vertelde waar ze wilden eten. Iedereen stemde toe en ze gingen naar het restaurant. Richard zou wat later komen, omdat hij naar Aicha moest. Haar moeder was jarig, maar de meisjes wisten dat hij niet daarom daarheen was gegaan.. De meisjes dachten steeds aan hoe het gesprek tussen de 2 zou gaan. Rond half 9 kwam Richard met een kwaad gezicht binnengelopen. De meisjes zagen het, maar ze zeiden niks.. ze keken elkaar aan en haalden tegelijk hun schouders op. Richard ging zitten, en beg0n een beetje mee te praten. Hij werd wat relaxter. Iedereen had lol, ze bleven tot 10 uur daar zitten. Daarna gingen Sabriena en Fa’iesa met hun moeder naar huis. En Farshana, Richard en hun ouders gingen ook naar hun huis. Thuis aangekomen ging Richard meteen naar zijn kamer en smeet zijn deur keihard dicht.. Damn, ik ga daar egnie naar binnen, zei Farshana tegen zichzelf. Ze ging naar haar eigen kamer, pakte een boek en begon te lezen… Maar ze kon haar hoofd er niet bij houden. Ze dacht steeds aan haar bhai, ze had hem nog no0it zo gezien.. Bhai waarom praat je niet met me? .. Word verv0lgd.
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein |
| | |