Voor Farshana, Siraadj, Richard en Jasira was de vakantie afgel0pen. Nog 1 uurtje en ze z0uden aankomen in Nederland en dan was dit av0ntuur afgelopen. Farshana en Siraadj m0eten nu regelmatig samenwerken vo0r Jean-Paul, maar dat b0eide Farshana niet, dat was nu haar werk en ze had zich erbij neergelegd dat Siraadj daar een deel van uitmaakte. Siraadj was er heel erg blij meej. Want hij zou het niet kunnen houden om Farshana niet meer te zien of spreken. Op Schiphol aangek0men zaG ze iemand die ze eigelijk niet w0u zien.. Sanjay 0fcourse. Sanjay zag Farshana aankomen en hij kreeg meteen vlinders in zn buik. Woow.. ze is s0w mooi..
Sjonge waar0m ben ik s0w dom geweest.. beter dan haar zal ik no0it van me leven krijgen
Shaantje.. i want you back in my life.. Farshana kreeg hetzelfde gev0el toen ze Sanjay zag.. meteen werd ze weer gek op em.. Siraadj zag haar blik en hij werd meteen Jal0ers. Man0j gr0ette Farshana's ouders en zag daarna Farshana.
Manoj: Hej betii ik heb je gezien op tv vanm0rgen.. Saang mooi hoor
Farshana:

Dankjee.. Siraadj is ook in dat sp0tje te zien.
Manoj: Jah ik weet, maar ik vond jouw mooier in dat sp0tje

Farshana:

Dankje pa.
Manoj: Wat zei je?
Farshana: Oh shit.. s0rry.. jah et is gewo0nte ..

Dankje Manoj..
Manoj: Shaantje.. et komt goed allemaal okeej..
Farshana:

Matlab?
Manoj: Daar kom je snel gen0eg achter
En Manoj liep naar de ouders van Siraadj. Iedereen nam afscheid van elkaar. Richard en Jasira konden geen afscheid van elkaar nemen, Farshana ergerde zich aan het kleffe ged0e, maar ze was ook heel erg blij voor dr br0er. Eindelijk na een half uur zatten ze in de aut0 op weg naar Eindhoven. Later op de dag, rond 9 uur sav0nds kwam Rakesh lanGs met Ashna. Ondertussen is Ashna helemaal beter gew0rden. Ze kwamen Farshana vragen waarom ze op tv was voor een designer. Ze wisten niet dat het slecht ging met Farshana. Want nadat ze Sanjay had gezien brak haar hart opnieuw
Ze hield sowveel van hem, en ze kon hem dat niet laten weten. Rakesh zag aan het gezicht van Farshana dat er wat mis was.. maar beslo0t nog niks te vragen. Hij moest tenslotte zijn eigen nieuws nog mededelen..
Rakesh: Farshana, wanneer ga je ons vertellen waarom je op tv was met Siraadj?
Farshana: Nou dr waren een paar m0delsc0uts daar en die vonden ons wel geschikt om de nieuwe gezichten van Jean-Paul te zijn, zod0ende..
Ashna: Saaaang, dus je bent m0del
Farshana: Uhuw..
Rakesh: En Siraadj is zeg maar je partner
Farshana: Alleen tijdens de sh0ws ens0w..
Ashna: Woooowiiee t0emaaaaar

Goed meid! ben tr0ts op je!
Rakesh: Jah manGz ik o0k.. maar Shaan ik moet je wat vertellen

he Ash0e..
Ashna:
Farshana: Wat mis ik iets?
Rakesh: Uhuw.. ik en Ashoe zijn weer bijelkaar
Farshana: Egggggggt!

YEAHHHHHHH! Toemaaaaaar s0w leuk!!!
Ashna:

Jah he.. et gaat beter dan o0it
Rakesh:

anyway.. h0e gaat met Sanjay?
*Ouch*
die vraag brak Farshana helemaal. Ze st0nd op van haar bed en ging voor het raam staan met haar rug naar hen toe. Zachtjes beg0n ze te snikken en pakte ze haar telefo0n. Ze gaf het aan Rakesh en hij las het smsje dat Sanjay naar haar had gestuurd op de dag dat ze wegginG.. Rakesh gaf de telefo0n aan Ashna, en liep naar Farshana toe. Ashna las het smsje ook en ze vond het sow zielig voor Farshana. Ook zij liep naar haar toe. Beide stonden ze aan een kant van Farshana en hielden ze haar alle 2 vast. Farshana beg0n weer te huilen en vertelde alles wat er was gebeurd in Curac0a en toen ze hem zag op Schiph0l..