![]() |
| | #55 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 december 2004 Leeftijd: 23
Rep kracht: 0 ![]() | eeej skatjess thenks vo0r de lieve dingen die jullie zeggen Ik vind het heel leuk dat jullie mijn kahanie leuk vinden. ik zet m0rgen een verv0lg .. want heb et druk met school ens0 dus d0n't worry morgenav0nd staat er een verv0lg.. Misschien wel meerdere.. kuss Shreya__
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein |
| | |
| | #60 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 december 2004 Leeftijd: 23
Rep kracht: 0 ![]() |
hai hai sorry dat et z0 lang duurt.. maar ik heb et een beetje druk. ik zal ff snel een klein verv0lg zetten en dan 's av0nds een XXXL verv0lg oki?! Farshana ontving het smsje. “Hej pop, ik ben blij dat ik je morgen weer ga zien. Tot morgen prinses. Kus Jay” . Farshana werd weer helemaal warm van binnen. Ze wilde gillen van geluk, zo blij was ze. Met dat gevoel viel ze in slaap.. Ze droomde over Sanjay.. Morgen zie ik je weer.. dan krijg ik eindelijk antwoord op me gevoelens.. dachten Sanjay en Farshana tegelijk.. :yoehoe: De volgende 0chtend werd Sanjay wakker gebeld door Siraadj. Hij nam heel slaperig op.. Sanjay: Jaah wat m0et je Siraadj: ej br0 ik hoor dat wij plannen hebben vandaag? Samsa? Hoe zit deze t0ri? Sanjay: Oh aii.. luister je m0et me ff c0veren jah.. Siraadj: Hoezo n0u weer? Doe duidelijk dangz.. damn ik ben je niffa hoor ik ga je heus nie verraden 0fzo Sanjay: Oke oke, luister.. ik heb met Farshana afgespr0ken vandaag. Siraadj: Farshana? Die Farshana die ik o0k ken? Hmmz.. Pyaar h0gaya ka?? Sanjay: Jaahh duhh dat wist je allang.. Siraadj: Aii lauw.. Okej neefje.. ik c0ver je wel. Hoelaat ga je loosj? Sanjay: Ehm ik pak de trein van 12 uur dus strax Siraadj: Whahahha je pakt de trein van 12 uur? En je w0rdt net wakker? Kill ga opschieten ho0r et is al bijna 11 uur! Sanjay: Ai nohhhh Siraadj: Ai is co0l Later Sanjay ging snel douchen en aankleden. Hij rende de deur uit naar het stati0n. Ik mag die trein niet missen en ik wil die trein niet missen! Hij kocht snel een ret0ur kaartje en rende naar het perr0n.. Pfff gelukkig de trein kwam net aan. Hij ging zitten, pakte zijn telefo0n en smste Farshana dat hij al in de trein zat.. Farshana werd op dat moment net wakker, door het smsje wat ze van Sanjay kreeg: Heej prinses.. ik zit nu in de trein. Ik kan niet wachten tot ik je zie! Love ya Sanjay. Farshana begon meteen te stralen. Farshana: Klop Klop mag ik binnen komenn? Richard: Jaah kom maar Farshana: Okeej.. ehm bhai.. ik vr0eg me af .. wat ga je tegen ma en pa zeggen? Richard: Nou kijk. ik zeg gewo0n dat we samen naar Rotterdam gaan hele dag. Dat doen we wel vaker toch, dus ze geloven dat wel. Maar maak er geen gewo0nte van heh! Ik hou er niet van om te liegen. Farshana: Ik weet bhai.. Ik weet.. Thenks dat je dit voor me doet. Richard: Ja tuurlijk, alles vo0r me zusje. By the way, je ziet er mooi uit. Die Sanjay weet niet wat ie ziet strax Farshana: Thenks bhai.. ik bel je zodra hij weg is.. Kom je me dan halen? Richard: Ja natuurlijk. Farshana: Okej. Maar wat ga je intussen tijd doen? Richard: Oh ja.. misschien ga ik wel met Aicha ergens heen. Of ik rij ff naar Amsterdam.. Ik heb Siraadj lang niet gesproken of gezien. Ik ga hem maar eens ff opzoeken. Farshana: Oh okej. Richard wist nog niet dat Siraadj de neef is van Sanjay. Farshana was et al vergeten, ze dacht niet meer aan Siraadj. Ze dacht alleen aan Sanjay.. Hmmmz, hoe m0et ik me gedragen strax men.. ik weet zeker dat ik rood w0rdt van de zenuwen.. Wahahha z0 spannend.. Ik ga hem weer zien Wordt verv0lgd.
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein |
| | |