![]() |
| | #41 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 december 2004 Leeftijd: 23
Rep kracht: 0 ![]() |
en 0mdat jullie sj0wlang moesten wachten op mij.. is hier n0g een verv0lgje Farshana had een beter idee.. ze besloot om Sanjay op te bellen.. Ze zei tegen dr moeder dat ze Richard Bhai ging bellen. Haar buik was gevuld met vlinders en kriebels toen ze het nummer draaide.. Maar Sanjay nam niet op.. Zo raar dacht ze. De volgende dag probeerde ze het nog een keer. Ze zat op het balkon en belde Sanjay wel 10 keer, maar hij nam nog steeds niet op.. Farshana werd verdrietig.. Strax is met een ander meisje aan het fl0wen.. en dan? Farshana besloot om niet meer te bellen. Zo ging de laatste week in Suriname voorbij. Haar hoofd was steeds bij Sanjay.. elke sec van de dag. Waarom nam hij niet op.. Wat is er aan de hand.. IK MOET HET WETEN! Een paar dagen nadat Farshana was aangekomen in Nederland, sprak ze Sanjay op msn. Hij deed heel raar tegen dr.. heel afstandelijk en Farshana wist niet wat er door haar heen ging. Farshana: Heej moenn.. i’m back.. Sanjay: oh hej.. welkom terug Farshana: ehm.. hoe gaat het met je.. Sanjay: goed mang, met jou? Farshana: Ja ook.. ( wat is er met hem gebeurd! Dacht ze.. ze moest en zou weten wat er aan de hand was.. Farshana: ehm.. k had je een paar keer gebeld.. maar je nam niet op.. waarom niet? Sanjay: Ohh dus jij was het.. jah sorry ik werd een tijdje gestalkt.. dus ik nam geen oproepen aan met anoniem nummer.. Farshana: Oh.. naja ik miste je daarom belde ik je.. maja is niet erg Sanjay voelde een schok door zich heen gaan.. Oh my god.. Sanjay: Je miste me? Als was miste je me.. als praatvriend, telefoonvriend of gewoon als iemand voor wie je wat voelt? Farshana: Jeetje Farshana d8 wat is er met hem gebeurd.. ik snap het niet meer.. Farshana: Wat is er met jou gebeurd, je doet zo anders tegen me, zo afstandelijk.. als je een vriendin ofso hebt kun je het ook gewo0n zeggen hoor Sanjay: Neej ik heb geen vriendin.. niet meer. K heb me vriendin pas gedumpt.. Farshana: Wayoooo waarom zo erg Sanjay: Neej niet echt.. ik voelde toch niks voor haar.. beter dat ik et uitmaak dan dat ik dr aan et lijntje hou toch? Farshana: Hhmmzz ja daar heb je gelijk in. Farshana voelde zich ineens niet meer op haar gemak tijdens dit gesprek.. ze besloot dus maar om met een smoesje offline te gaan. Farshana: ehm Jay ik ben beetje moe en heb ho0fdpijn.. ik ga slapen denk ik. Ik spreek je dan wel weer.. doeid0ei Sanjay: Oh okej, doei heh Farshana was offline gegaan.. DAMN WAT WAS DAT dacht ze. De volgende ochtend zag Farshana dat ze een sms had gekregen.. Ze las em.. hij was van Sanjay. Hij bood zn excuses aan. Hij legde uit dat hij problemen had met zijn ouders, vandaar zijn reactie. “Ik wilde niet zo doen p0p.. ik meende het niet.. ik heb jou ook gemist.. please laat snel iets van je horen" dit st0nd er ook in.. Farshana las et smsje elke keer opnieuw.. Ze voelde weer de vlinders in haar buik terug komen. Ze werd helemaal warm vanbinnen. Ze sprong op dr bed, begon te springen en begon te zingen : Haaaaaaan Maine Bhi Pyaaaaaaar Kia Haaaaai !! Woohoeeeee! Haar bhai kwam naar boven, omdat hij wou weten waarom zijn zusje zo vrolijk was.. Richard bhai: Heej pagli wat is er aan de hand! Farshana: Ehmmm.. niksss nikss laat maar Richard: Hmmz.. keeping secrets f0r me heh! Noh spang.. ik kom er wel achter. Farshana: Okej bhai is goed! Hej bhai zullen we wat leuks doen? Of heb je afgespr0ken met die heks van je?! Richard: Heej zo praat je niet over mijn sma ja. En nee ik heb geen plannen met haar. Dus jah we kunnen wel wat leuks gaan doen. Farshana: Okej is goed! Kom we gaan naar de stad ofso en dan naar de film. Richard: Okeej, ik moet zeker betalen noh.. Farshana: Ja natuurlijk, hamaar paisa don hai Ff vo0rstellen: Richard, barka bhai van Farshana, hij's 20 jaar en was tevens de beste vriend van Siraadj.. Siraadj is de neef van Sanjay en ook een jeugdvriend van Farshana. Richard liet nooit toe dan Siraadj met zn zusje sprak.. maar stiekem deed Siraadj dit toch. Dit leed tot een hechte vriendschap. Maar de vriendschap ging kapot omdat Siraadj verhuisde. Richard's vriendin, Aicha. De rivaal van Farshana, die 2 kunnen elkaar wel schieten, omdat Aicha een verwaande trut is en er niet tegen kan dan Richard en Farshana een hechte band hebben. Een paar uur later liepen Richard en Farshana in de stad. Farshana had het erg naar haar zin, tot ze een sms kreeg van Sanjay.. ze las et vol enthiousiasme: Heej popje.. ik mis je kom je snel op msn.. of ik bel je vanav0nd wel.. dan kunne we ff bijpraten..! I love you kuss Jay. Farshana begon heel erg te smilen. Richard: Soo eej wat is er met jou ineens Farshana: Ehmm neej niks bhai niks... Richard: Eej shaan.. je bent me kleine zusje.. je weet ik wil niet dat er iets met je gebeurd ofso.. als er iets is.. kan je gewoon met me praten ho0r, ik ga niks zeggen tegen niemand.. Kasam. Farshana: Okej bhai ik zal et je vertellen. Farshana vertelde het hele verhaal aan haar bhai. Hij was blij voor haar. Maar hij was ook bang dat Sanjay haar pijn zou doen. Richard: Kijk pop, ik zeg je.. doe niks overhaast.. je bent net 15! Als hij jou o0k leuk vind, dan komt het allemaal wel. Maar ik wil alles weten wat er tussen gebeurd okej! Gewoon.. je weet t0h.. barka bhai moet alles weten Farshana: Okej bhai.. is goed I love you! Lachend liepen ze samen naar de bi0scoop. Toen de film klaar was, gingen ze naar huis. Thuis aangekomen ging Farshana kijken op Sanjay online was. Hij was er.. Sanjay: heej skat, ik kan nu niej praten, maar ik bel je over een uurtje okej.. Farshana: Sanjay: ja dat ho0r je dan wel.. Farshana: Ehm 0ke.. wat m0et ik ervan verwachten? Sanjay: et is p0sitief ho0rr.. w8 maar een uurtje. Ik m0et nu gaan me neven wachten. Farshana: Okej d0eii Jay.. Sanjay: d0eii schoonheid Wat heeft Sanjay haar te vertellen.. Zal het haar bevallen?? Wordt verv0lgd
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 20 november 2004 Locatie: s'Gravenhage Leeftijd: 39
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Wuahahahahaha Dank je wel MA
__________________ | |
| | |
| | #46 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() |
Hier is jullie verv0lg voor vandaag Enj0y!! Wat heeft Sanjay haar te vertellen.. Zal het haar bevallen?? Een uur later ging Farshana’s telefoon.. Ze zag de naam van Sanjay al staan en ze werd helemaal zenuwachtig. Ze nam op. Farshana: Hooi met Shana Sanjay: Hej Lieverd.. Farshana: Ehm.. vertel dan wat je moet zeggen Sanjay: So so ongeduldig noh Farshana: Hihi ja heel erg Sanjay: Moen heb je morgen iets te doen? Farshana: Ehm neej niet dat ik weet.. why? Sanjay: Nou.. omdat ik je wil zien.. that’s why Farshana: Oh jaaaah.. ik zal ff in me agenda kijken pop Sanjay: ahhahaha grapjas Shanaaaaa kom eens ff riep haar bhai Farshana: Oh shit eej moen kan je me zo terug bellen.. me bhai roept en mijn beltegoed is op.. please.. Sanjay: Ja tuurlijk.. laat maar een keer over gaan, dan bel ik je terug Farshana: Okej thenkss tot zoo bye moen Sanjay: Dag schat.. Richard: Shanaaa kom nou eens hier!! Farshana: Ja wat moet je? Ik was net in gesprek met Sanjay Richard: Ja hoe moet ik dat nou weten? Damn .. ik wou vragen of je strax mee gaat naar dadi Farshana: Ehm ja is goed. Maar bhai Sanjay wil me morgen zien.. ik wil hem ook wel zien, maar ik weet niet of het een goed idee is.. wat moet ik doen? Richard: Kijk.. je moet jou hart volgen.. het is jou leven. Als je bhai raad ik het je af.. maar ik snap dat je wat voor hem voelt. Volg je dil moen.. je weet zelf wel wat je moet doen. Farshana: ai thenks bhai.. ik spreek mettem af morgen.. en dan zie ik het wel! Richard: Okee maar kijk uit he.. ik verzin wel iets om tegen ma en pa te zeggen, maak je niet druk daarover. Farshana: Thenks bhai.. I truly love you. Richard: Ook van jou sis. Ze rende weer naar haar kamer en ringde Sanjay, hij belde haar meteen terug. Sanjay: heej schat Farshana: haai mopp.. ik kan nie lang praten want ik en me bhai gaan zo naar dadi.. Sanjay: Oh okej.. maar kan ik morgen nou komen? Farshana: Jaaah, is goed.. ik heb ook zin om je te zien. Hoelaat kom je? Sanjay: ehm ik pak de trein van 12 uur. Hoelang duurt het vanaf Amsterdam naar Eindhoven? Farshana: Ik zou het niet weten.. ik ga altijd alleen naar Rotterdam met de trein en dan ben je zeker een uur kwijt.. maybe anderhalf tot 2 uur 0fso.. Sanjay: Hmm.. hoe gaan we dat doen dan? Farshana: Weetje ik zorg wel dat ik in de stad ben. Als je me belt wanneer je op stati0n bent, kom ik gewo0n daarheen okej? Sanjay: Oke is goed Farshana: Oke moen, maar ik moet nu gaan, want bhai wacht. Tot morgen ciaooo Sanjay: Oke is goed, tot morgen schoonheid. Het gesprek was beïndigd.. Sanjay voelde dat hij zweefde.. Bhagwaan.. kan het zijn dat ik mijn echte liefde heb gev0nden.. Ik heb me nog nooit zo gev0eld.. Hoe moet ik me morgen gedragen.. Ik ga gek w0rden door haar.. Ai nohhhhh I think I’m in LOVE…. Farshana beg0n ook te dromen. Ze wist niet wat ze met dit gevoel aan m0est. Ze was nog nooit verliefd geweest en had nooit een vriendje gehad. Are Allah.. wat is dit allemaal.. wat gebeurt er met me.. Is dit liefde.. en wat moet ik doen m0rgen.. Ik ben vast te verlegen om hem aan te kijken.. laat staan met hem praten..!! Richard schreeuwde weer dat Farshana moest opschieten en ze was ineens uit haar gedachten. Ze gingen naar hun dadi en bleven daar tot laat in de av0nd. Toen ze thuis aankwamen werd Farshana steeds zenuwachtiger.. Morgen komt steeds dichterbij.. Wat moet ik aand0en !! Wat moet ik met me haar doen!! Wat moet ik voor make up zetten.. Mi gadoo ben radeloos.. Sanjay piekerde zich ook helemaal suf.. Damn wat moet ik aan doen.. k heb helemaal niks leuks, zei Sanjay hardop.. Ma: Kabhaal beta? Heb je geen kleren? Sanjay: Jewel ma.. maar niets leuks Ma: Hmm kontjhie baa tap.. heb je een date ofso? Sanjay: Ehmmm.. zoiets.. Ma: Beta je weet dat je me alles kan vertellen he Sanjay: Ja ma, als ik iets wil vertellen dan vertel ik het je. Maar ik heb je niks te zeggen dus. Ma: Jaja.. je ogen zeggen genoeg.. tu koi chahe hai… Sanjay : Maaa wat praat je man.. laat me gewoon hoor Ma: Naja, wat zijn je plannen voor morgen? Want je vader en ik willen naar je kaka en kaki gaan, ga je mee ofniet? Sanjay: Nee ik heb plannen. Ik ga met Siraadj weg. Ma: Owh okej is goed. Veel plezier dan. Dja soeth het is laat. Mooise soeth beta.. Sanjay: Atcha thiek hai ma.. Tu bhi mooise soethje Sanjay’s moeder ging weg, maar ze had allang door dat er iets wat met haar zoon. Ze wist niet wat, maar haar gevoel zei dat ze er snel achter zou komen.. Nadat Sanjay’s moeder weg was gegaan besloot Sanjay maar te gaan slapen. Het was al half 1 en hij moest ’s morgens vroeg opstaan om zich klaar te maken enzo. Hij stuurde een sms naar Farshana en ging daarna slapen. Farshana ontving het smsje. “Hej pop, ik ben blij dat ik je morgen weer ga zien. Tot morgen prinses. Kus Jay” . Farshana werd weer helemaal warm van binnen. Ze wilde gillen van geluk, zo blij was ze. Met dat gevoel viel ze in slaap.. Ze droomde over Sanjay.. Morgen zie ik je weer.. dan krijg ik eindelijk antwoord op me gevoelens.. dachten Sanjay en Farshana tegelijk.. Wordt vervolgd..
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein |
| | |
| | #48 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
ik pr0beer later op de av0nd een verv0lg te sjetten oke, belo0f niks! kuss Shreya__
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein | |
| | |