![]() |
| | #32 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 27 november 2004
Rep kracht: 0 ![]() |
__________________ ][...Bahoet Khoobsurat hai Yeh Aankhein Tumharie...][[ ][...Bana Diejo Isko Kismat Hamarie...][[ ][...Use Aur Kya Chahiye Zindagi keh...][ ][..Jise Milgayie hai Mohobat Tumharie..][ ][...Meri aankhon Ne...][ ][...Chuna Hai tujhko Dunia Dekh Kar...][ Lotsz Of Love From.. XxJavieXx |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 december 2004 Leeftijd: 23
hej skatiej's bedankt vo0r jullie reacties.. vind et super leuk kga ff snel douchen enz0.. dan zet ik wel een verv0lg.. maar h0elang die is.. that's a surprise
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 december 2004 Leeftijd: 23
Are baab re baab.. Julie kijk ik ben al klaar met douchen beti.. hier is je verv0lg Die av0nd belde Farshana zoals afgesproken Sanjay. Ze hadden een heel leuk en vooral lang gesprek. Toen het gesprek was afgel0pen, waren Farshana’s gedachten de hele tijd bij Sanjay. En Sanjay’s gedachten waren bij Farshana. Beide vielen ze met hun gedachten aan elkaar in slaap. De hele week belde en smste ze met elkaar.. Farshana vond het steeds leuker om met Sanjay te praten.. alleen wist ze niet op welke manier ze het leuk vond.. De week ging vo0rbij en de vertrek dag van Farshana kwam dichterbij.. Hoe dichterbij die dag kwam.. hoe meer tegenzin Farshana kreeg.. Ze wilde niet meer weg.. Ze wilde alleen maar naar Sanjay en met hem praten.. Farshana was eruit.. ze wist het.. ze voelde ook hetzelfde voor Sanjay.. Inmiddels was Farshana samen met haar moeder al aangekomen in Suriname. De hele vliegreis d8 ze aan Sanjay Twee weken waren er al voorbij en Farshana had het niet naar haar zin. Ze was steeds chagrijnig omdat ze alleen bij Sanjay wou zijn. Ze vertelde niks aan haar moeder, omdat ze heel streng was. Farshana mocht niet met jongens omgaan, wat de reden was weet ze niet. Op een ochtend begon haar moeder bez0rgd te worden.. Ze besloot maar eens te gaan praten met haar betia. Ma: Shaan.. wat is er met je? Vind je het niet leuk hier? Farshana: Ach ma.. ik wil naar huis. Ik mis pa en bhaiya.. (En Sanjay, maar dat zei ze natuurlijk niet Ma: Shana.. et is nog maar 1 weekje.. waarom bel je je vriendinnen niet ff op.. dan voel je je vast wat beter. Farshana: Maar ma ik heb me vriendinnen al gesproken. Sabriena en Fa’iesa zijn ook op vakantie.. dus ik kan niet hun niet bereiken. Bien en Ies zijn belangrijker voor me dan me vriendinnen, hun mis ik ook echt! Ma: Dan bel je papa ff.. hij spreekt je wel moed in. Farshana had een beter idee.. ze besloot om Sanjay op te bellen.. De volgende dag probeerde ze het nog een keer. Ze zat op het balkon en belde Sanjay wel 10 keer, maar hij nam nog steeds niet op.. Farshana werd verdrietig.. Strax is met een ander meisje aan het fl0wen.. en dan? Wordt vervolgd..
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 14 november 2003 Leeftijd: 26
pleassssssssssssssssssssssss zou je nog een vervolgje willen plaatsen
__________________ Like a dream you can't explain Love can change the beating of you're heart Like the sunshine in the rain Love can make you're whole world fall apart You're my dream, my love, my life You're the one who makes me smile I just wanna spend my life with you Time will show me how Suddenly love is a thing I can't live without |
| | |