![]() |
| | #21 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 17 juni 2004
Rep kracht: 0 ![]() | Jhaaaaa..verv0lg eg spange t0riieJj
__________________ ![]() Pehle kabhi ha pehle kabhi Na mera haal aisa hua Merii neend gaye chaiin kh0ne laga Kuch t0 h0ne laga .. Ha kuch t0 h0ne laga Pehli m0habbat ka ehsaas hai yeh .. Kaise batao0n ke kya pyaas hai yeh Kyun tadapne laga kyun dhadakne laga Koi sapna mere dil sanjone laga Kuch to hone laga .. |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 december 2004 Leeftijd: 23
Rep kracht: 0 ![]() |
Farshana pakte de trein van Eindhoven naar Rotterdam. Maar op het stati0n van Rotterdam gebeurde er iets raars.. Farshana kwam om 3 uur aan op et stati0n van Rotterdam. Daarna m0est ze met de bus en dan n0g een stukje lopen en dan was ze bij Sabriena en Fa'iesa. Ze zag dat haar bus net was aangek0men en ze rende z0 hard ze kon naar de halte, want mensen waren al aan het instappen. Terwijl ze rennede lette ze niet echt op, zo botste ze tegen iemand aan. Iemand: hej kijk uit waar je loopt Farshana: 0wh sorry. Iemand: Hej ik ken jou!! Jij bent Sabriena t0ch?? Farshana: Wie ben jij n0u weer? Iemand: Farshana: Ej kill ik zeg toh dat ik Sabriena niej ben!! En wie ben jij eigelijk? Iemand: Ik ben Sanjay.. van de chat.. maar als jij sabriena niet bent.. wie is dat dan op die foto's Farshana: Ohhh jij ik ken j0u ook dan. K ben Farshana.. we hebben vanm0rgen gesproken.. Sanjay: Farshana: N0u ehm.. jah kweet niet. Maar ik moet nu gaan hoor.. ehm ik spreek je dan wel snel op msn okej? Sanjay: Hoow neej echt niet. Ga je mee wat drinken met mij en me neef? Intussen kwam de neef van Sanjay aangelopen.. Farshana: Ehmm.. nou eigelijk heb ik haast.. Sanjay: kijk Siraadj dit is ... Siraadj: FARSHANA!!! Sanjay: ![]() Farshana: Siraaaaaaaaadj! sooo eindelijk zie ik je weer !! Ff uitleg: Siraadj is de neef van Sanjay? HUH hoe kan dat? Nou Sanjay's ma is m0slim, dus is hij familie van die kant van de familie. Siraadj en Farshana waren vr0eger beste vrienden. Maar doordat Siraadj was verhuist was het contact tussen de 2 verwatert.. Na 3 jaar zien ze elkaar weer. Farshana legt alles uit aan Sanjay en zegt dat ze echt weg moet gaan. Ze nemen afscheid en Farshana gaat naar haar nichtjes. Ze blijft daar slapen en tro0st haar nichtjes. 's Avonds wanneer ze gaan slapen moet Farshana de hele tijd aan Sanjay en Siraadj denken.. Ze had altijd een zwakke plek gehad voor Siraadj, omdat hij altijd alles samen met haar deed en altijd et voor haar 0pnam al ze werd gepest door andere meisjes. Siraadj... *zucht* Er gaan 2 maanden voorbij. Inmiddels zijn de ouders van Sabriena en Fa'iesa gescheiden, en wonen Sabriena en Fa'iesa bij hun moeder. Farshana en Sanjay spraken elkaar dagelijks en Sanjay beg0n gevoelens voor haar te krijgen. Farshana was Siraadj alweer vergeten, omdat ze verder niks van hem had gehoord. Farshana zou in April met haar moeder 3 weken naar Suriname gaan, ze moest dit nog aan Sanjay vertellen, dus zodra hij online kwam zou ze het zeggen: Sanjay: heeeeej m0eni Farshana: hai hai Sanjay: alles g0ed met mij moenii? Farshana: Jah toch met jou? Sanjay: Ja, 0mdat jij er bent toch.. Farshana: Ej Jay.. ik ga volgende week naar Suriname voor 3 weken, dus ik ga je heel lang niet spreken. Deze week ga ik het heel druk krijgen.. dus dit is voorlopig ons laatste gesprek.. Sanjay: Hoddeee 3 weken?? z0lang?!! waaarom dann Farshana: Jah gewoon me ma en ik gaan me nani opz0eken.. Sanjay: Oh.. maar ik wil je n0g wel spreken voordat je weggaat.. en als je niet meer op msn gaat komen deze week.. hoe ga ik je dan spreken Farshana: Je kan me toch bellen Sanjay: Dan moet je eerst je nummer geven schat! Farshana: Oh naja hier heb je me nummer dan: 0648950036 Sanjay: Aii hier heb je et mijne.. dan weet je dat ik het ben! : 0648669955 Farshana: okej bedankt, maar ik ga nu weg.. want ik moet nog wat kleren kopen ik spreek je dan snel doeidoeiii.. Sanjay: Okej d0eidoei ik bel je binnek0rt moen.. En weg was Farshana.. *zucht* Sanjay was diep in gedachten. Hij was verliefd geworden op Farshana.. Hij wilde haar zien en vasthouden.. Hij miste haar.. Oh shana.. ik kan niet 3 weken z0nder je.. Een uur later kreeg Farshana een sms van Sanjay.. et volgende st0nd erin: I LOVE YOU SO MUCH.. kiss Jay Farshana was geschr0kken.. ze wist niet wat ze moest doen.. ze beslo0t om niks terug te sturen.. Sanjay? verliefd op mij? Neeej dat kan niet!! ..w0rdt verv0lgd
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 14 november 2003 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() |
Aaaaah so sweet van sanjay Maarre euhmz.... VERVOLGIE PLEASSSSSSSSSSSSSSSE
__________________ Like a dream you can't explain Love can change the beating of you're heart Like the sunshine in the rain Love can make you're whole world fall apart You're my dream, my love, my life You're the one who makes me smile I just wanna spend my life with you Time will show me how Suddenly love is a thing I can't live without |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 december 2004 Leeftijd: 23
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Maybe k0mt et verv0lg vanav0ndd.. nu m0et ik leren vo0r me scho0lexamennn Ik d0e me best yaar
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein | |
| | |
| | #25 (permalink) | |||||||||||||
| Newbie Lid sinds: 14 november 2003 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
|