![]() |
| | #11 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 december 2004 Leeftijd: 23
Rep kracht: 0 ![]() |
Ff een verv0lg dan.. verveel me t0ch daarna ga ik sjapen Dus ze beg0nnen te chatten.. Een paar uur later waren ze n0g druk in gesprek, et was inmiddels al half 2 in de av0nd. Sabriena en Fa'iesa bleven slapen, dus het was geen pr0 voor hun. Hun ouders waren druk bezig met tori's vertellen dus niemand keek naar hun om. Farshana die fel tegen deze chatdingens was, was druk in gesprek met Sanjay. Ze vond hem wel aardig, ze beslo0t haar msn aan hem te geven z0dat ze verder konden praten. Ze gaf niet alleen haar adres, maar ook van haar 2 nichten... Ze dacht dat het geen kwaad kon om verder prive met hem te praten op msn.. maar ze wist niet dat haar leven na deze av0nd zou veranderen... Een week ging er vo0rbij. Farshana had het druk op school. Ze zit op VWO in de derde klas en had die week toetsweek, dus ze was druk bezig met leren. Zaterdag ging ze op msn. Ze zag dat iemand haar had t0egev0egd, maar ze wist niet wie het was, z0 beg0n het eerste gesprek dus met Sanjay.. Farshana: Hej,.. ehm wie ben jij? Sanjay: Ik ben Sanjay, wie ben jij dan Farshana: Welke Sanjay ben jij.. k ken geen sanjay en ik ben Farshana. Sanjay: Ohhh jij bent het! van Chat toch! Farshana: oh ben jij het, ja sorry ik was et vergeten Sanjay: ahh noh spang joh. Hoe gaat het? Farshana: Jah goed man, met jou? En zo ging het gesprek door, ze spraken over gew0ne normalen dingen. Alleen wist Farshana niet dat haar nicht Sabriena al foto's van Farshana naar Sanjay had gestuurd. MAar Sabriena zei niet dat Farshana op de foto's stond, Sabriena zei dat zij het was op die foto's. Sanjay vond de foto's mooi. Dus ineens beg0n ie alleen maar over Sabriena te praten... Sanjay: Eej.. die nicht van jou heh Sabriena.. is ze bezet? Farshana: Ehm neej volgens mij niet.. waarom vraag je het niet aan haar dan, je hebt haar toch ook op msn? Sanjay: Jewel, maar ze komt niet zo vaak online. Farshana: Ohh okej.. hoeso vind je dr leuk dan? Sanjay: Ehm ja ik weet niet, ze is een heel mooi meisje, ze had foto's gestuurd van zichzelf. Ze is echt heel erg mooi. Farshana: Ohh.. jah dat klopt ze is een mooi meisje ja.. Heb je ook een foto van jezelf gestuurd naar haar? Sanjay: Neej ben je gek, dat doe ik nooit. Ik zeg altijd dat ik geen foto heb. Ik stuur alleen als dat meisje leuk vind of erin geinteresseert ben. Farshana: Hmmmz.. welke foto's heeft ze gestuurd naar je? Mag ook ens kijken? Sanjay: Ja tuurlijk. Hij stuurde de foto's en Farshana schrok zich dood. Ze d8 WTF :aaa: Hoe kan ze dat nou doen!! Sanjay: Ehm Farshana.. ben je er nog ![]() Farshana: ehh he ik ga er vandoor ik spreek je doeidoei Sanjay: Farshana: Ja sorry moet ff iets rechtzetten. Sanjay: Oh Okej.. d0ei heh.. Farshana belt heel kwaad en pissig Sabriena op. Ze wil weten wat voor d0mme dingen ze aan het d0en is. Sabriena: (snikkend) Jah hallow.. Farshana (heel faya) JAh MET SHANA ! Sabriena: Waarom so boos Farshana: ja wat denk je k0eti, waarom heb je mijn foto's naar die Sanjay gestuurd? hij denkt dat jij mij bent en hij vind je mooi enso blabla. WAT HEB JE GEDAAAN!! Sabriena: Sorry Shaan.. maar ik wist niet wat ik moest doen. Je weet dat ik onzeker ben over mezelf en ik ben niet de mooiste enso. Zodra kills jou zien denken ze p0sitief. Als hij mijn eigen foto zou zien zou hij meteen niet meer met me praten. Farshana: Nou als et zo een kill is dan kan meteen opflikkeren hoor. Maar hoe ga je em vertellen dat jij dat niet bent op die pica's? En waarom huil je? Sabriena: Ik weet niet moeni.. ik heb ff andere dingen aan me hoofd.. Me ouders gaan scheiden.. Farshana: moet ik naar je toe komen? Sabriena: Ja please en neem me mee.. Farshana: Okej ik ga tegen pa zeggen dat ik vanav0nd bij jou blijf slapen. Ik kom met de trein dan oke. Want pa is gaan werken en bhai ook. Sabriena: Okej doe snel moenii.. Farshana: Jah.. zal ik doen ik hou van je sis.. Sabriena: OOk van jou tot strax. Farshana pakte de trein van Eindhoven naar Rotterdam. Maar op het stati0n van Rotterdam gebeurde er iets raars.. w0rd verv0lgdd..
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 14 november 2003 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() |
Vervolgie pleasssee
__________________ Like a dream you can't explain Love can change the beating of you're heart Like the sunshine in the rain Love can make you're whole world fall apart You're my dream, my love, my life You're the one who makes me smile I just wanna spend my life with you Time will show me how Suddenly love is a thing I can't live without |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 december 2004 Leeftijd: 23
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein | |
| | |