![]() |
| | #1413 (permalink) | |
| Advanced Member Lid sinds: 1 mei 2002
Rep kracht: 11 ![]() | Citaat:
En die bidaaj zo zielig joh. Ik kan echt niet tegen bidaaj dan ga ik ook huilen. maar zet snel vervolg ik hoop dat ze gelukkig gaat worden met Siraaj. | |
| | |
| | #1414 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 december 2004 Leeftijd: 23
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Dankjewel.. ik ga dalijk weer een vervolg zetten
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein | |
| | |
| | #1416 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 6 juli 2005 Leeftijd: 22
Rep kracht: 0 ![]() | Jeeeeeej! Ze zijn getrouwdd Leuk,Leuk...Zielig voor Farshana.. Vervolgjee plieeeeeesss
__________________ ![]() Echte liefde is zoveel meer, dan een kus of een eerste keer. Wie in de liefde ´t wonder niet ziet, begrijpt de zin van ´t leven niet.. |
| | |
| | #1417 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | Drie maanden na de bruiloft genoten Farshana en Siraadj van hun leventje samen. Sanjay was voor een tijdje vertrokken naar het buitenland, want hij kon het ff niet meer aan. Richard en Jasira hadden allebei weer geluk gevonden in hun leven, want Jasira was weer zwanger geraakt. En deze keer moest ze veel rust houden en werkte ze maar 2 dagen in de week om ongelukken te voorkomen. Iedereen leidde een rustig en prachtig leven, het leek alsof er helemaal niets meer mis kon gaan. Maar ondertussen probeerde Ishi op vele manieren van Aicha af te komen. Aicha was helemaal geobsessedeerd door Farshana. Alles wat om haar heen lag, was slecht en moest dood. Ze had nog steeds maar 1 ding in haar hoofd en dat was Farshana al haar geluk af nemen. Maar ze wist nog steeds niet hoe. Elke keer als Ishi probeerde om zich los te maken van Aicha, werd ze bedreigd en ze had zich erbij neergelegd dat ze geen andere weg had. Ze moest wel meewerken, anders zou het haar dood worden. Aicha: ISHIIIIIIIII je moet me helpen, je moet, je moet, je moet, je moet Ishi: Damn.. je bent een beetje doorgedraaid, waarom ga je niet wat slapen?! Aicha: Wat lul je man! Ik hoef niet te slapen, ik moet Farshana dr leven kapot maken, net zoals ze mijn leven kapot heeft gemaakt! Ishi: Aicha: Als je weggaat he, dan w8 jou hetzelfde lot als Sapna Ishi: Aicha: Zeg die maar af, want je gaat nergens naar toe Ishi slaakte een zucht en liep een eindje weg van Aicha, zodat ze haar afspraak kon afbellen. In haar gedachten wist ze dat ze hier mee moest ophouden. Anders zou ze in de cel terecht komen. En ze wou niet dat er nog meer mensen dood gingen. Siraadj zou toch niet meer bij haar terugkomen en Sanjay is ook weg en Richard is helemaal in de wolken, omdat hij weer een kindje krijgt.. en dit keer mag Aicha het niet weten, anders vermoord ze dat kind weer! En dit keer moet ik iets doen om haar plannen tegen te houden! ik moet hetzelfde doen als wat Sapna wou doen.. Ik moet met Sanjay praten .. maar hoe? De dag erna moest Siraadj snel naar zijn werk want er was ineens een spoedgeval binnen gekomen en hij moest gaan opereren. Zonder iets te zeggen wat hij heel vroeg het huis al uitgestormd. Farshana werd rustig wakker en draaide zich om, en voelde dat Siraadj er niet was. Meteen werd ze ongerust en belde ze hem op, maar hij nam niet op. Shittttttttt.. wat als er iets is gebeurd! Waarom is hij er niet.. waarom neemt hij niet op! Ik moet naar et ziekenhuis! Farshana sprong snel onder de douche en in haar joggingkleren reed ze naar het ziekenhuis. Daar aangekomen, helemaal uitgeput kon ze nauwelijks Siraadj zn naam uitspreken, maar net op dat moment kwam Siraadj uit de operatie kamer. Siraadj; Farshana: Mag... ik.. ff... op.. adem.. komen... Siraadj: Jaja, was een zware nacht zeker he Farshana: Siraadj: Waarom? Ik heb toch gister gezegd dat ik ging werken? Farshana: Ja maar je zou pas smiddags gaan en et is nu half 8.. wist k veel waar je was en je nam je telefoon niet op enzo Siraadj: Aaaawh Farshana: Siraadj: Farshana: JAH! En samen liepen ze het ziekenhuis uit, naar het cafe Khush, waar toevallig Ishi ook koffie zat te drinken. Ishi zag ze al binnen komen. Ze wist dat ze getrouwd waren, er stond een groot stuk in de krant. Dus het was onmisbaar. Ishi zag hoe gelukkig ze binnen kwamen, ze kreeg meteen een warm gevoel van binnen. Wat Farshana en Siraadj hebben, is iets wat ieder stelletje wilde hebben en ze moesten zolang wachten tot ze het kregen. Ze kon zich ook niet voorstellen dat ze hun uit elkaar moest drijven.. maar anders zou ze zelf dood gaan
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein |
| | |
| | #1418 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | Farshana: Moen, wat wil je eten? Siraadj: Ehm jou Farshana: Siraadj: Farshana: Hmm.. ik wil alleen thee Siraadj: Hoezo ontbijt je niet? Farshana: Nou gewoon, geen zin in Siraadj: Je moet ontbijten! Doe nou maar Farshana: Neee ik ga dalijk wel naar bhaiya en daar eet ik wel wat. Siraadj; Oke dan, heb je iets van Sanjay gehoord? Ishi hoorde Sanjay zn naam en spitste meteen dr oren. Nu kan ik er acher komen hoe ik hem kan bereiken! Farshana: Nee.. eigenlijk niet. Waar is hij naar toe? Siraadj; Weet ik et, buitenland, maar hij reageert ook niet op me mailtjes.. Farshana: Siraadj: Moen.. ik weet niet of je dat moet doen.. Maar ik wil je wat vragen.. Farshana: Ehm sorry shit het is al laat, ik moet gaan, bhai wacht op mij. Tot vanavond, werk ze. Doei Ik hou van je. Ze gaf hem een kus en vertrok super snel uit cafe. Ze wist wat hij wou vragen, hij wou vragen stellen over die Bidaai avond.. waarom ze zo huilde bij Sanjay en of dat de reden is dat Sanjay weg was en of ze nog van hem hield. Maar hoe kon ze die vragen beantwoorden als ze zelf het antwoord niet wist? Daar moest ze eerst achter komen. Daarom ging ze naar haar bhai, hij wist wel wat ze moest doen en denken. Siraadj bleef een beetje verward achter in het cafe, Ishi zag dat hij alleen zat, moest ze naar hem toe gaan of niet?
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein |
| | |
| | #1419 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 19 maart 2004 Locatie: Utrecht
Rep kracht: 0 ![]() |
verv0lgjuh plssz,,
__________________ ŧh!€J£Ã*CÃ*øú§ ~...~...~...~...~...~...~...~...~...~ Je Bent Vry Om Me te Verlaten.. ~...~...~...~...~...~...~...~...~...~ Als Je Me Maar Niet Bedriegt.. ~...~...~...~...~...~...~...~...~...~ |
| | |
| | #1420 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 11 maart 2005 Leeftijd: 22
Rep kracht: 0 ![]() |
wajow..ik moest heel wat inhalen..maar k ben weer bij..snel een vervolg pleasse..
__________________ Those lips teasing me..Those lips playing with me.. Those lips kissing me..Those lips in my neck.. Those lips i just wanne feel every single day.. My lips desiring to those of your.. |
| | |