![]() |
| | #131 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 december 2004 Leeftijd: 23
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
ik ga nu verv0lg typen en zet et z0meteen
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein | |
| | |
| | #133 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 27 september 2004
Rep kracht: 0 ![]() | Vervolgieeee
__________________ ![]() Tumko Bhi Hai Gabar...Mujhko Bhi Hai Pata Ho Raha Hai Judaa...Dono Ka Raasta Door Jaake Bhi Mujhse...Tum Meri Yaadon Mein Rehna Kabhie Alvida Na Kehna... |
| | |
| | #134 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 december 2004 Leeftijd: 23
Rep kracht: 0 ![]() | Farshana liep v0l schrik naar huis.. Damn pa je hebt t0ch nog niks gezegt he.. ai n0h.. ik ben dede.. Farshana kwam thuis.. ze trilde 0ver haar hele lichaam.. Damn Shana, chill 0ut zei ze tegen zichzelf. Ze hoorde dat haar m0eder druk bezig was in de keuken. Farshana liep voorzichtig de huiskamer in .. Toen haar m0eder farshana zag, hield ze 0p met haar werk en keek farshana heel bo0s aan.. Ma: Ga zitten Farshana ging rustig zitten, ze keek n0g steeds heel erg bang Ma: Ik heb het geho0rd van je vader Farshana: (trillend) Waahaar is paa.. Ma: Hijs weg, nu kan ik rustig met je praten Farshana: Aha. Ma: Nou ik ho0r dat je verliefd ben.. hoe is dat gebeurd en via wie ken je hem? Farshana: Gewo0n.. et is gewo0n gebeurd ik kan er o0k niks aan doen. en ik ken em via ehm.. me vriendinnen (ze w0u de naam van haar nichten niet n0emen, ze wist dat ze hen dan no0it meer zou zien) Ma: Jaja, en dacht je nou echt dat ik dat t0e zou laten? Ze liep bo0s richting Farshana, in haar hand had ze een deegr0ller, ze was bezig met r0ti maken.. Farshana werd bang en haar hart beg0n sneller te kloppen. Farshana: (slik) Ehm ik weet niet ik dacht niet na Ma: Ja dat is duidelijk. Farshana zat op de bank, zoals altijd zit Farshana met haar v0eten op de bank, omdat ze het altijd k0ud heeft. Haar moeder sl0eg kei hard met de deegr0ller op haar v0eten, Farshana gilde van de pijn, haar v0eten waren helemaal verlamd. Ze w0u weggaan, maar ze k0n niet lopen. Ze huilde en beg0n te schreeuwen tegen haar moeder. Farshana: Ma hoe kunt u dit d0en, waarom slaat u mij? Alleen 0mdat ik begin te h0uden van iemand? Hoe kunt u zo wreed zijn? Ma; Ik? hoe ik dit kan doen? Net zo makkelijk als dat ik dit kan doen. *En ze sl0eg Farshana in haar gezicht. Farshana wist niet meer wat er met haar gebeurd, ze werd z0 vaak en hard geslagen dat ze op een gegeven m0ment de pijn niet meer v0elde. Ze was bewustelo0s geraakt* Terwijl haar m0eder haar aan het slaan was, ging de vo0rdeur open. Hij zag dat zijn moeder Farshana sl0eg en hij rende erop af Richard: Ma bent u helemaal gek gew0rden! Kappen! Ma; Richard laat me, dit meisje is een schande vo0r de familie Richard: WAt d0e n0rmaal, de enige die een schande is vo0r de familie dat bent u! U slaat haar, en waarom? Omdat ze van een j0ngen houdt! Ach Mens d0e n0rmaal Richard duwde zijn moeder aan de kant en hij zag zijn zusje bewustelo0s liggen, hij tilde haar op en bracht haar naar haar kamer. Op haar kamer pr0beerde hij haar wakker te krijgen door water op haar gezicht te go0ien. Het werkte, Farshana kwam even bij, maar daarna werd het weer zwart vo0r haar 0gen en was ze weer weg. Richard was helemaal van streek. Als er o0k maar 1 ding mankeert aan je, ik zweer dat je hiervo0r zult b0eten ma. Niemand raakt mijn zusje aan, zelfs u niet, zei hij tegen zichzelf. Hij liet Farshana liggen op haar bed en bleef de hele tijd naast haar zitten tot ze wakker werd. Een uur later werd Farshana wakker, ze herinnerde zich alles en beg0n kei hard te huilen. Richard: Sssshtt shaan, niet huilen et k0mt wel goed Farshana:Bhai kijk dan naar me, kijk wat ze heeft gedaan met me, alleen 0m een j0ngen kijk dan Richard: Ja ikweet het m0en ik weet het.. maar je m0et rusten, je moet je niet spangen.. Farshana: Bhai.. ik wil hier niet meer blijven.. kijk wat ze met me heeft gedaan, als ik hier blijf w0rdt het alleen maar erger Richard: Luister, een half jaar geleden heb ik een appartement gek0cht. ik werkte een tijdje bij een vriend van me op een makelaarsbureau, zo heb ik best veel geld verdiend en pa heeft de rest voorgesch0ten voor het appartement. Sinds gister is het klaar, dus et is ingericht alles. Niemand wist ervan behalve pa en ik, et moest een verrassing zijn. Maar nu is het een g0ede oplossing om jou hier weg te halen, dan ben je tenminste veilig en kan je g0ed rusten. Je gaat met mij mee, alles staat er al. Je slaapt in mijn bed en ik slaap dan wel op de bank ofso. Morgen k0men we de rest van je spullen halen en ik meld je ziek op scho0l zodat je kan rusten okej? Ga niet tegenspreken, dit is vo0rlopig de enige oplossing. Farshana zuchtte en knikte, ze was zo blij dat haar bhai alles v00r haar 0ver heeft. Ze knikte ja en w0u opstaan. Maar haar v0eten deden n0g steeds pijn van de klap, Richard zag het en liet haar weer zitten. Ze hoorde de vo0rdeur open gaan en de stem van hun vader maakten ze allebei weer vr0lijk. Een paar minuten later ho0rde ze v0etstappen op de trap... w0rdt verv0lgt..
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein |
| | |
| | #135 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 27 september 2004
Rep kracht: 0 ![]() | OMG!
__________________ ![]() Tumko Bhi Hai Gabar...Mujhko Bhi Hai Pata Ho Raha Hai Judaa...Dono Ka Raasta Door Jaake Bhi Mujhse...Tum Meri Yaadon Mein Rehna Kabhie Alvida Na Kehna... |
| | |
| | #137 (permalink) | |
| Sangam Member Lid sinds: 26 mei 2004
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
__________________ Agar Tum Miljao..... Zamana Chod Denge Hum Tumhe Pakar Zamane Bhar Ze Rishta Tor Denge Hum Agar Tum Miljao..... Zamana Chod Denge Hum | |
| | |