| Sangam Member
Rep kracht: 0 | Citaat: | Originally posted by Iñ§åñe..+Sat 18 December 2004, 14:41--> QUOTE (Iñ§åñe.. @ Sat 18 December 2004, 14:41) Citaat: |
__________________ Agar Tum Miljao..... Zamana Chod Denge Hum
Tumhe Pakar Zamane Bhar Ze
Rishta Tor Denge Hum
Agar Tum Miljao..... Zamana Chod Denge Hum |
| |
18 december 2004, 18:24
|
#102 (permalink)
| | Sangam Lover
Rep kracht: 0 |
nog niet mangg
__________________ |
| |
18 december 2004, 18:41
|
#103 (permalink)
| | Sangam Lover
Rep kracht: 0 | Vervolgie pleasee
__________________ Tumko Bhi Hai Gabar...Mujhko Bhi Hai Pata Ho Raha Hai Judaa...Dono Ka Raasta Door Jaake Bhi Mujhse...Tum Meri Yaadon Mein Rehna Kabhie Alvida Na Kehna... |
| |
18 december 2004, 19:49
|
#104 (permalink)
| | Sangam Lover
Rep kracht: 0 | Hey lief waar blijft die vervolgje nou..??
__________________ ... |
| |
18 december 2004, 20:37
|
#105 (permalink)
| | Sangam Silver Member
Rep kracht: 0 | Haihai ben terug uit r0ffa
hier is jullie verv0lg
Ze dacht steeds aan haar bhai, ze had hem nog no0it zo gezien.. Bhai waarom praat je niet met me? ..
De volgende ochtend st0nd Farshana om 7 uur op. Ze keek op haar telefo0n. Woow 7 0proepen gemist en 2 berichtjes.. Saang iemand heeft me n0dig, zei ze hard0p. Het was Sanjay. Ze las de smsjes: Hej p0p waar0m neem je niet op ik mis je mann.. En in het 2de smsje st0nd dat hij haar later dan wel zo bellen. Farshana werd weer een beetje vr0lijker door Sanjay, maar toch bleef haar gedachten bij Richard.. Bhaiya ik kan er niet tegen, ik wil je z0 niet zien.. Droevig liep ze naar beneden, ze gingen douchen, liep weer naar boven, kleedde haarzelf haar, zette make up en liep weer naar beneden.
Normaal staat de badkamer deur altijd open als ze klaar is. Want dan is Richard in de badkamer, hij gaat altijd in de badkamer wanneer Farshana wil gaan tjecken hoe ze eruit ziet. Als Richard dus zijn tanden gaat p0etSen laat hij de deur open vo0r Farshana, als ze dan heeft getjeckt h0e ze eruit ziet, geeft ze haar bhai een kus en gaat dan weg..
Maar vandaag was het niet zo. Farshana voelde zich heel erg klote, ze dacht waarom is die deur dicht, dit is een gewo0nte sinds we klein zijn. Oh bhaii ik ga uitzoeken wat er met je is! Na scho0l gaan we g0ed praten hoor of je et nou leuk vindt of niet!
Ze ontbijtte snel en ging het huis uit. Het was mo0i weer dus Farshana besl0ot om naar scho0l te lopen. Ze was diep in gedachten, niet bij Sanjay, maar bij Richard.. damn h0e zou dat gesprek gegaan zijn men.. z0 erg.. Et ging vast helemaal f0ut.. IK MOET HET WETEN hij's mijn bhai en niemand mag mijn bhai pijnd0en
Ze was s0 diep in gedachten dat ze niet ho0rde dat ze werd ger0epen.
iemand: Farshana, FARSHANA, FARSHANAAA
ze keek 0m, damn wie is dat menn..
iemand: FARSHANA go langzaaam!!
Farshana: Ooooh jij bent het! Rakesshhh! s0rry yaar ik d8 aan wat dingen.
Rakesh: wahhah is nie erg, maar eej je lo0pt hard man pff ben helemaal m0e. Ff vo0rstellen; Rakesh, een jaar 0uder dan Farshana, dus 16 jaar. Beste vriend van Farshana sinds ze de kleuterscho0l. Rakesh zit bij Farshana op scho0l op de hav0. Hij is al heel lang h0peloos verliefd op Farshana. Ze weet dit en heeft hem duidelijk gemaakt dat ze alleen maar vriendschap wil, ze wil die vriendschap niet kap0t maken. Rakesh heeft m0eite om dit te accepteren, maar pr0beert het t0ch. Om de gev0elens vo0r Shana aan de kant te zetten heeft hij een vriendin gen0men, Ashna.
Farshana: Ahahah pagala, we m0eten we do0rl0pen, de eerste bel gaat 0ver 2 min.
Rakesh: Jajaa okee, maar h0e gaat het met je ens0?
Farshana: Ja g0ed man en met jou?
Rakesh: Ja ook, ik was hele weekend bij Ashna (h0ewel ik liever bij j0u was.. Shaan waar0m wil je niks meer met me )
Farshana: Ohh leuk man.. Eej pil0e ik moet je wat vertellen..
Rakesh: Ohh wat dan? Pil0ee n0h ik ga je ghaar breken wacht maar
Farshana: Ahahah h0u op man, luister ik heb een vriendje
Rakesh: Oh.. wat leuk vo0r je. (Vanbinnen ging hij helemaal kap0t, neej dat kan niet.. hoe dan.. neej kan niet!! )
Farshana: Is dat alles wat je zegt, ga je niet vragen wie et is en h0e ik hem heb leren kennen ?
Rakesh: Oh jawel, dat wou ik net vragen (yeah right, ik wil niks 0ver em h0ren ) Hoe heet ie en hoe heb je hem leren kennen?
Farshana: Hij heet Sanjay en ik heb hem via Sabriena en Fa'iesa leren kenne. hij was zaterdaG hier in Eindh0ven geweeSt, t0en waren we wezen sh0ppen ens0, was heel gezellig. We hadden o0k gez0end en t0en was et aan..
Rakesh: Ahh leuk man, ben blij vo0r je.. (NOT! )
Farshana: Pil0e ik ken je langer dan vandaag, ik weet dat je kap0t gaat van binnen 0mdat jij van mij h0udt enso.. maar ik hou wel van je, maar gewo0n als me beste vriend.. ik wil onze vriendschap niet kwijt. Kun je niet net d0en als0f je blij vo0r me bent.. 
Rakesh: Shana, dit is teveel gevraag. ik kan dat niet ho0r je weet h0e ik ben. Ik ben al z0 lang gek op jou.. Maar als jij gelukkig bent, dan is dat gen0eg vo0r mij. Ookal ben je niet van mij, ik weet dat ik bijz0nder ben vo0r je.
Farshana: Thenks pil0ee . Kijk we zijn al op scho0l, tot strax in de pauze.
Rakesh: 0ke cia00
verv0lg komt er z0 aan.
__________________ Tumhein Pata To Hoga
Ke Mere Dil Mein Kya Hai
Chalo Kahe Deti Hoon
Kabhi Nahin Jo Kaha Hai
Tum Hi Mere Har Pal Mein |
| |
18 december 2004, 20:42
|
#106 (permalink)
| | Newbie
Vervolgie please
__________________ Like a dream you can't explain
Love can change the beating of you're heart
Like the sunshine in the rain
Love can make you're whole world fall apart You're my dream, my love, my life
You're the one who makes me smile
I just wanna spend my life with you
Time will show me how Suddenly love is a thing I can't live without |
| |
18 december 2004, 20:45
|
#107 (permalink)
| | Sangam Silver Member
__________________ Tumhein Pata To Hoga
Ke Mere Dil Mein Kya Hai
Chalo Kahe Deti Hoon
Kabhi Nahin Jo Kaha Hai
Tum Hi Mere Har Pal Mein |
| |
18 december 2004, 20:48
|
#108 (permalink)
| | Newbie
Rep kracht: 0 | Citaat: | Originally posted by Shreya__+Sat 18 December 2004, 20:45--> QUOTE (Shreya__ @ Sat 18 December 2004, 20:45) Citaat: |
__________________ Like a dream you can't explain
Love can change the beating of you're heart
Like the sunshine in the rain
Love can make you're whole world fall apart You're my dream, my love, my life
You're the one who makes me smile
I just wanna spend my life with you
Time will show me how Suddenly love is a thing I can't live without |
| |
18 december 2004, 20:59
|
#109 (permalink)
| | Sangam Lover
Rep kracht: 0 | Vervolgie ..So Sad 4 Rakesh
__________________ Tumko Bhi Hai Gabar...Mujhko Bhi Hai Pata Ho Raha Hai Judaa...Dono Ka Raasta Door Jaake Bhi Mujhse...Tum Meri Yaadon Mein Rehna Kabhie Alvida Na Kehna... |
| |
18 december 2004, 21:00
|
#110 (permalink)
| | Sangam Member
[i] wil nog een vervolgieeeeeee
__________________ Agar Tum Miljao..... Zamana Chod Denge Hum
Tumhe Pakar Zamane Bhar Ze
Rishta Tor Denge Hum
Agar Tum Miljao..... Zamana Chod Denge Hum |
| | |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | | | | Discussietools | | | | Weergave | Lineaire weergave |
Regels voor berichten
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML-code is Aan | | | Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57.
| | | |