![]() |
| | #1041 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 14 november 2003 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() | Vervolgie please
__________________ Like a dream you can't explain Love can change the beating of you're heart Like the sunshine in the rain Love can make you're whole world fall apart You're my dream, my love, my life You're the one who makes me smile I just wanna spend my life with you Time will show me how Suddenly love is a thing I can't live without |
| | |
| | #1045 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 11 maart 2005 Leeftijd: 22
Rep kracht: 0 ![]() |
Vervolg pleasse
__________________ Those lips teasing me..Those lips playing with me.. Those lips kissing me..Those lips in my neck.. Those lips i just wanne feel every single day.. My lips desiring to those of your.. |
| | |
| | #1046 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 december 2004 Leeftijd: 23
Rep kracht: 0 ![]() |
Sowwy iedereen dat ik jullie heb laten wachten. Nu ga ik speciaal voor jullie allemaal 2 hele lange vervolgjes zetten Siraadj pakte de ring aan en ging op zn knieeen voor Farshana zitten. Farshana voelde een schok door dr heen gaan.. Zou het dan eindelijk gebeuren? Alles waar zij van droomde alles wat zij wou.. Zou ze het dan eindelijk krijgen Siraadj: Shaan.. ehm ik heb deze ring niet somaar voor je gekocht Farshana: .. waarom dan wel? Siraadj: Je gaat me niet onderbreken oke.. k heb al me moed bij elkaar verzameld om dit te doen en je gaat alleen maar luisteren okeej Farshana: Siraadj: Oke.. ehm Farshana.. je weet dat ik echt heel erg veel van je hou.. Soveel dat we er heel vaak ruzies door krijgen. En dan zijn we weer een tijdje uit elkaars leven.. en dat maakt me dan helemaal kapot. Ik kan niet zonder jouw.. Ik wil niet meer zonder jouw zijn.. Je maakt me compleet.. Ehm.. als je weggaat dan lijkt et alsof een stuk van mijn hart ook weggaat.. Dat wil ik niet.. Ik wil je altijd bij me hebben.. Voor altijd.. Farshana: Siraadj: Shhhtt.. k ben nog niet klaar! Farshana: Siraadj: Wat ik wil zeggen is.. ik wil een leven samen met jouw.. Ik wil met jou kinderen krijgen die we samen gaan opvoeden en die dan allebei onze koppigheid krijgen.. Ik wil dat als we een dochter krijgen, dat ze alles van jou krijgt.. omdat je sow mooi bent.. Te mooi voor woorden.. En als we een zoontje krijgen.. dan ga jij em manieren leren, zodat hij niet sow een idioot als ik wordt.. ik wil je daarbij bijstaan.. Samen onze kinderen zien opgroeien.. samen oud worden.. Samen onzen kleinkinderen vasten houden.. Farshana: Moen.. dat wil ik ook met jouw.. Siraadj: .. Moen.. wil je met mij trouwen? Farshana: Siraadj: ..eh Farshana? Farshana: Siraadj: Ffieeuw, gelukkig Ze omhelste elkaar en ze zoenden elkaar. Farshana bleef de hele avond bij hem. Ze had inmiddels de post opgeraapt en in een la gelegd. Dus die envelop met de fotows hadden ze niet gezien, die lag in die la. Tegen de avond ging Farshana samen met Siraadj naar haar bhai. Farshana: Assalaaaaaaaaaam! Richard&Jasira: Walekoem Salaam Farshana: Siraadj: Ik heb genoeg gepraat.. dus jij Farshana: Oke.. Taak to mensen *ze liet dr vinger zien* Jasira: Baabre das nog eens een ring.. Richard: Jah re.. betekent dat.. Farshana: WIJ GAAN TROUWEN! Jasira: Aaaahw sow leukk!! Wanneer is de datum? Farshana keek Siraadj aan.. Siraadj: Ehm weten we nog niet Richard: Ahahah dat komt vanzelf wel! Bahut Mubarak hoo!! Ze gingen met zn 4en wat drinken en Farshana bleef bij haar bhai slapen. De volgende dag kwamen hun ouders langs en Siraadj's zijn ouders ook. Tijdens een etentje hadden Farshana en Siraadj bekend gemaakt dat ze gingen trouwen. De twee moeders waren dolblij en ze waren druk bezig met het plannen van de verlovingsdag en de trouwdag. De verloving zou over 2 weken zijn en de trouwerij over 3 maanden. De 2 weken vlogen voorbij. Siraadj werd gek van alle drukte. Damn.. er hoeft alleen maar een ring om dr vinger geschoven te worden, waarom soveel kabaaal! En Farshana werd steeds zenuwachtiger. Ze had dagen niet geslapen en gegeten en dat was ook te zien. Dr Gharara was te groot, dus die moesten ze op het laatste moment innemen. Eindelijk was de drukke middag voorbij. Farshana en haar fam. zatten in een apart kamer. De mannen waren in de zaal bij Siraadj. De Hadjie was iets aan het reciteren uit de Koran. In de kamer waar Farshana zat hoorde ze dat ook. Na de recitatie kreeg Siraadj zijn verlovingsring van Rafiek. *dit hoort bij moslims, vader van het meisjes doet de ring aan bij de jongen* Daarna liepen ze met een paar mensen naar het kamertje waar Farshana zat. Daar schoof Siraadj de ring van Farshana om haar vinger. Daarna liepen ze samen naar de zaal en werd er een smeekgebed gehouden. Einde van de verloving. Toen werd er wat na gepraat en na een uur werd het eten uitgedeeld door de catering. Sanjay zat ook in de zaal en hij was erg blij voor zn neef en Farshana. Hij ging hen persoonlijk feliciteren. Sanjay: Gefeliciteerd jullie he Farshana: Dankjewel bhaiya'tje Sanjay: Noem me niet sow ben ouder jah Farshana: En dan ik ben je bhabie hoowr Sanjay: Nog niet, jullie zijn niet getrouwd Siraadj: Oke oke stoppen nu Sanjay: Jah wel goed, ik ga volgende week naar Turkije voor me werk. Farshana: Sow leukk! Sanjay: Jah men.. maar ik ga eten okej Siraadj: Ahaha alles draait bij jouw om eten he Dja khale Sanjay: Aii tot straxx Na het eten werd er een klein showtje gegeven door de neefjes en nichtjes van Siraadj en Farshana. Et zag er echt prachtig uit. Na het showtje moest het verloofde stel de dansvloer openen. Ze danste op het Main Ishq Uska.. dat was hun liedje. Terwijl ze aan het dansen waren slopen de 3 heksen naar binnen. Ze gingen achterin de zaal staan. Maar Sapna had Sanjay gezien en stapte meteen op hem af. Voordat Aicha en Ishi iets konden zeggen stond ze al naast hem. Sapna: Ze zien er mooi uit he samen. Sanjay: Hodde Sapna wat doe jij nou weer hier Sapna: Ehm.. k liep toevallig voorbij Sanjay: Sapna: Ik ehm.. k moet gaan Sapna liep snel richtig het toilet.. Damn wat ben ik toch weer dom zeg Na een paar min. liepen Aicha en Ishi binnen met 2 kwade gezichten
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein |
| | |
| | #1048 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 december 2004 Leeftijd: 23
Rep kracht: 0 ![]() | Aicha: Jij echt eh GVD altijd Sanjay dit Sanjay dat Ishi: Jah mang joe ka joe! Bijna ons plan mislukt! Sapna: Sowwwwy ik kon hem ff niet weerstaan.. heb je niet gezien hoe lekker hij dr uit ziet Aicha: Ieeuw.. Sunil is beter.. maja hijs al getrouwd Ishi: Ladies doe normaal, Siraadj is veeeeel lekkerder.. maja hij staat de dansen en kleffen met die heks Sapna: Ach jah.. gaan we verder met dat plan? Aicha: Neej mang, jij hebt et al verpest.. Sanjay heeft je al gezien ensow.. We gaan dinsdag dr meej door. Dan heeft Farshana eindexamen en mijn domme broertje doet alles voor dr.. duss.. dan hebben we genoeg gelegenheid. Ishi: Aicha: Sow echt he Sapna: Sneaky liepen ze uit de zaal en gingen ze ieder naar hun eigen huis. In de zaal was iedereen nu aan het dansen. Farshana was moe geworden dus ze zat rustig op een stoel. Sanjay zag dat ze alleen zat, dus ging ze naast haar zitten en hij zag dit als zijn laatste kans om te zeggen hoeveel hij nog steeds van haar houdt.. Sanjay: Oeff Je bent moe noh Farshana: Jah men.. hoelaat is et? Sanjay: Rond half 3 Farshana: Oeff ik kan niet meeer Sanjay: Bechari.. moet ik Siraadj voor je roepen? Farshana: Neej joh, hijs aan et dansen, laat em. Sanjay: Oke.. ehm Farshaan ik wou eigelijk met je praten.. Farshana: Nou praat dan Sanjay: Toen ik in het ziekenhuis lag he.. toen was je bij mij geweest he Farshana: Jah.. hoe weet je dat nog? Sanjay: Omdat ik jou hartslag uit duizenden herken Farshana: Hodde Sanjay: Anyway.. je zei iets over dat je altijd van mij zou houden ensow.. Farshana: Jah dat klopt.. dat is ook sow Sanjay: Hoeveel hou je nog van mij.. Farshana: Kijk.. k hou van je.. maar niet meer sowveel als toen. Siraadj heeft nu een groot deel van mij hart bij zich.. En ik hou zielsveel van hem.. Maar een deel van mij, zal altijd nog van jou houden, daar kan niemand wat aan veranderen. Sanjay: Farshana: Et is gewoon.. je was me eerste liefde.. me eerste vriendje.. Dat vergeet k heus niet hoowr.. Sanjay: Ik hou ook van jou.. Nog steeds.. Ik hou juist nu meer van jou dan ooit tevoren.. Farshana: Sanjay: Dat kan ik niet.. Jij bent mijn leven.. Farshana: Dat is niet waar.. Hoe kun je zeggen dat ik jou leven ben als ik met iemand anders ga trouwen, dat kan toch niet? Sanjay: Maar.. Farshana: Neej Sanjay.. dat kan gwoon niet.. Ze liep naar Siraadj toe en ze zei tegen hem dat ze echt moe was.. en dat ze eigelijk naar huis toe wilde gaan. Siraadj vond het goed en samen met Farshana kondigde hij op het podium aan dat het feest was afgelopen en dat ze naar huis toe gingen. De rest van het weekend ging snel voorbij. Siraadj en Farshana waren allebei maandag ook vrij, dus konden ze nog flink uitrusten. Farshana moet haar onderzoek afronden en daarna inleveren. Dat was haar laatste ding voordat ze haar diploma kreeg. Op dinsdag ging ze naar de universiteit in Utrecht waar ze studeerde. Ze leverde het werk in en ze kreeg vanzelf te horen of ze geslaagd was. Ze besloot naar de hbo te gaan in Amsterdam, omdat ze daar afscheid kon nemen van iedereen. Aicha en Ishi hadden haar al verwacht en ze verscholen zich een beetje achter de menigte. Farshana liep de collegezaal binnen en ging weer naast Faiq zitten. Faiq: Haai Farshana: Hej ik heb nieuws voor je Faiq: Wat dan? Farshana: Ik ben verloofd Faiq: Hodde sow leuk ( Farshana: Leuk he.. ik wou je uitnodigen voor de bruiloft.. dus dan moet ik wil je adres ensow hebben, dus wil je et ff opschrijven? Faiq: Wanneer is de trouwdag? Farshana: 23 Juli dus ongeveer over 3 maanden. Faiq: Oh ai.. leuk man hier is me adres Farshana: Ai thenks, zullen we weer wat gaan drinken? Faiq: Neej ik moet gaan, doeidoei Huh?! Sow raar dacht Farshana. Naja.. Ze liep richting de professor om hem te bedanken en gaf hem een cadeautje. Daarna liep ze naar de aula en ze zag daar heel vaagjes 2 meisjes die haar in de gaten hielden. Ze lette er niet meer op en ze liep richting haar auto.. Ishi en Aicha volgde Farshana met haar auto. Ze hadden wat geregeld, zodat ze hun plan beter uit konden voeren, maja .. wat geregeld was, gebeurde niet. Daar baalde ze dus van. Na een tijdje gebeurde het wel. Farshana's auto begon te slingeren op de weg. Ze had geen controle meer over het stuur en ze knalde keihard tegen de vangrail aan. Gevolgd door 3 auto's die volop tegen haar aan knalde. Ter plekke werd de ambulance gebeld.. Maar zou Farshana het dan toch nog halen..
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein |
| | |
| | #1049 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 12 november 2004 Leeftijd: 24
Rep kracht: 0 ![]() | Soo kort Doe snel meer moppie
__________________ tu hi aakhari aur pehli mohabbat hain tu hi jaan meri tu hi jaroorat hain jo maangi khuda se tu woh mannat hain baahon mein tere pyar ki jannat hain |
| | |
| | #1050 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 11 maart 2005 Leeftijd: 22
Rep kracht: 0 ![]() | snel snel .............
__________________ Those lips teasing me..Those lips playing with me.. Those lips kissing me..Those lips in my neck.. Those lips i just wanne feel every single day.. My lips desiring to those of your.. |
| | |