![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Games Hier kan je terecht voor alle games. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1064 (permalink) | |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 26 februari 2004 Leeftijd: 24
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Fresh_prince @ Nov 25 2006, 01:54) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |
| | #1068 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 16 februari 2004 Leeftijd: 37
Rep kracht: 0 ![]() |
Gister de laatste aflevering gezien. Ik vond season 4 niet bijzonder en keek het niet meer omdat ik het leuk vond maar gewoon omdat ik het wou zien. Het was gewoon anders dan season 1 en 2 (3 vond ik ook minder, vooral de 2e helft). Maar ik vind dat ze de laatste aflevering echt goed hebben gedaan. Meeste dingen zijn gewoon netjes afgesloten, je ziet ook hoe het een aantal jaar erna gaat met ze. En vooral dat ze Ryan op het einde centraal zetten i.c.m de flashbacks van de eerste aflevering(en) was gewoon GOED. De afscheid tussen Ryan en Seth was ook mooi gedaan, dan zie je duidelijk dat ze allemaal hun eigen weg op gaan. Ik zal het toch wel gaan missen, desondanks dat het nergens meer op leek. De eerste serie die ik ging downloaden, nostalgie
__________________ Oderint dum metuant. Fide, sed qui, vide. |
| | |
| | #1069 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 23 november 2002 Locatie: Amsterdam
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (--KinG-- @ Feb 24 2007, 18:06) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Seth & Summer
__________________ Mere marhne ke baath... Mudjhe djhalane se pehle... Koi meri dil ko nikaalh lena.. Kahi aisa na ho ... Ke woh bhi djal djaye.. Djo meri dil me basah hai.... Nihil lacrima citius arescit Luctor et emergo | |
| | |