![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Games Hier kan je terecht voor alle games. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 14 mei 2008 Locatie: Somewhere
Rep kracht: 0 ![]() |
Dit spel kwam ik tegen op hyves, hij is grappig! Gewoon kijken op welke dag je jarig bent welke maand en wat voor een kleur shirt je aanhebt en je krijgt een zin (die graag bij de reactie ) Op welke dag ben je jarig? 1 Ik Bespring 2 Ik schop 3 Ik Fantaseer over 4 Ik wind me op 5 Ik draai een jointje met 6 Ik doe het met 7 Ik ga naar de striptent met 8 Ik hou van 9 Ik speel verstoppertje met 10 Ik trek men kleren uit voor 11 Ik denk aan 12 Ik huppel 13 Ik speel trippoker met 14 Ik ben verliefd op 15 Ik kots op 16 Ik lik 17 Ik spring op 18 Ik sla 19 Ik speel verstoppertje met 20 Ik drink liters alchohol met 21 Ik bijt 22 Ik ga samen naar de wc met 23 Ik geef gratis condooms aan 24 Mijn enige gezelschap is 25 ik val flauw 26 Ik spuw op 27 Ik ruik aan 28 Ik vertel mijn geheimen aan 29 Ik doe het in de toiletten met 30 Ik doe het in het park met 31 Ik verleidt In Welke Maand ben je geboren? Januari: Mijn geslachtsdelen Februari: Mezelf Maart: Mijn fiets April: Mijn oude buurman Mei: Mijn 3 weken oude onderbroek Juni: Mijn rivaal Juli: Mijn knuffelbeer Augustus: Mijn Goudvis September: Mijn leraar wiskunde Oktober: Mijn ex November: Mijn beste vriendin December: Britney spears Welke Kleur van T-Shirt heb je aan? Geel: Omdat ik ook eens men pleziertje wil Wit: Omdat ik een saai leven lijd Zwart: Omdat het mij opwindt Rood: Omdat ik mij dan beter voel Oranje: Omdat ik dat plezierig vind Groen: Omdat ik anders gek wordt Blauw: Omdat ik er verliefd op ben Roze: Omdat ik eraan verslaafd ben Paars: Omdat ik dat altijd doe Bruin: Omdat ik dat zo lekker vind Meerdere Kleuren: Omdat Ik er zin in heb Andere: Omdat ik niets anders te doen heb |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 2 november 2008 Locatie: Rotterdam
Rep kracht: 0 ![]() |
Ik kots mijn knuffelbeer omdat ik anders gek word
__________________ [Apne to kismat mein bas khamosi tanhai Saath meri chalti hai tere yaadon ke parchay. Log kehte hai hume aadat hai muskurane ke Lekin woh kya jaane yeh bhi ek aadha hai Gham chupane ki Dusham na kare dost ne woh kaam kiya hai Umre bar ka gham hum inaam diya hai |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 18 augustus 2007 Locatie: Diemen
Rep kracht: 10 ![]() |
Ik vertel me geheimen aan mezelf omdat ik er verliefd op ben...hmm dit klopt:D
__________________ Jaye Gayatri Ma!! THE ART OF WAR IS TO RUN, TO LIVE TO FIGHT ANOTHER DAY!! ![]() ![]() |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| geboortedatum, leuk, met, spel |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |