![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Games Hier kan je terecht voor alle games. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Gast
| Ik zal hier voor jullie zo nu en dan een flinke hersenkraker plaatsen. Hetzij raadsels, Hetzij ingewikkelde verhaaltjes. Ik geef jullie 3 dagen de tijd, daarna plaats ik het antwoord en komt er een nieuwe. Zo blijft er wat beweging in de topic. check het, en als je het antwoord weet... tja dan vind ik het knap :D SUCCES hier is de eerste: Stel je hebt 2 glazen water. Je wilt beide glazen water in een grote schaal gieten, maar na het gieten wil je nog weten welk water uit welk glas kwam. Hoe doe je dat? |
|
| | #5 (permalink) |
| Gast
| We komen er niet uit zo te zien :? Hier is het antwoord: Giet eerst een glas leeg in de schaal. Zet de schaal daarna een tijdje in de diepvries zodat het water bevriest. Haal de schaal daarna uit de diepvries en giet het water uit de andere glas erbij Simpel toch - Oke hier is de volgende: Een man gaat op een eilandje in de Friese meren vissen. Hij roeit met een roeibootje erheen. Nadat hij wat vissen heeft gevangen, besluit hij om terug te gaan en gaat in zijn roeibootje zitten. Na pas 10 meter roeien, kijkt hij om en is het eilandje waar hij 5 minuten geleden zat, plotseling verdwenen. Hoe kan dat nou? Het eiland kan niet zomaar gezonken zijn want dat had hij wel gemerkt, zo ver ervandaan was hij nog niet. Het was ook niet mistig. Wat is er met het eilandje gebeurt? |
|