![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Games Hier kan je terecht voor alle games. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 12 juni 2007 Locatie: Afghanistan Leeftijd: 21
Rep kracht: 5 ![]() | Jantje en zijn moeder liepen over straat, ze kwamen een bord tegen daarop stond n e u k e n. dus jantje vraagt zo: wat betekent dat woord. moeder: dat leg ik je thuis wel uit. dus ze liepen weer verder. toen kwamen ze weer een bord tegen daarop stond k u t. jantje: wat betekent dat woord? moeder: leg ik je thuis wel uit. toen kwamen ze weer een bord tegen daarop stond l u l. Jantje: wat betekent dat woord? moeder: leg ik je thuis wel uit. Toen kwamen ze thuis en de moeder legde uit wat de woorden betekenden. n e u k e n is op bed liggen k u t is jas l u l is dokter dus de moeder ging boven even op bed liggen. Op een dag ging de deurbel. en het was de dokter. dus zegt jantje zo: hoi l u l hang je k u t maar aan de kapstok, me moeder ligt boven te n e u k e n. |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Eerst mijn moeder, eerst mijn moeder... | su | Het Hindoeisme | 0 | 3 januari 2008 22:30 |
| Moeder Amma | prema | Het Hindoeisme | 11 | 2 november 2006 01:43 |
| Moeder mee met baraat??? | Sexy Shanti | Het Hindoeisme | 14 | 2 juli 2006 19:40 |
| Moeder van de dulha | Jeannette | Het Hindoeisme | 16 | 21 januari 2005 22:57 |