![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Games Hier kan je terecht voor alle games. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Rep kracht: 0 ![]() | Sorry, hier stalken sommigen mij al zodanig dat ze zelfs topics over me opstarten, dus ik ben een beetje voorzichtiger dan jij ![]() Ik werk in een voorzienende tak van de zorgsector. Een sector die thank God weinig onderhevig is aan de effecten van de wereldwijde KC. Mijn vriendenkring die hier en daar werken (CMG, ING, enz), hebben geluk gehad, 1tje heeft zelfs ternauwernood zijn baan behouden gezien. Maar ze hebben wel collega's noodgedwongen zien vertrekken, dit jaar nog. Leuke topic. Maar gezien het aantal mensen hier (plus de werkeloze losers waaronder de stalkers zoals zojuist omschreven ), zijn we er zo mee klaar |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Sangam Member Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Purmerend Leeftijd: 27
Rep kracht: 5 ![]() | Citaat:
Hahaha, ik weet hoe het hier gaat! Ik zat hier al vanaf het begin op deze forum. Maar ben heel lang weggeweest. Als mensen willen stalken dan doen ze dat maar, kost mij geen geld! Waarschijnlijk zitten de meesten nog op school! | |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| jijschakel, waar, werk |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |