![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Film, Muziek TV Lounge The place to be voor de film- en muziekliefhebbers. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 16 april 2008
Rep kracht: 0 ![]() |
Geachte, Laat ik mij even voorstellen mijn naam is Aster Lauwers en ben regieassistente voor de kortfilm 'Everything' van Wim De Moor een eindwerk aan de filmschool Narafi te Brussel dat integraal verstuurd zal worden naar alle belgische filmfestivals en al zeker zal vertoond worden op 'Het grote Ongeduld' het filmfestival van Brussel. Wij zijn op dit moment nog dringend op zoek naar de hoofdrolspeler en zo kom ik op dit forum terecht. Heeft u altijd zelf al eens graag in een film willen meespelen en lijkt het je een uitdaging? Kom je daar bovenop nog in de aanmerking voor de persoon die wij zoeken, laat dan snel iets weten! U kan mij bereiken via mail: aster.lauwers@gmail.com of telefonisch 0479/77.66.36 Naar wie zijn we op zoek? Een man van rond de 35 jaar van Indische afkomst. Acteerervaring is niet verreist. Korte synopsis van de film: Ik ben als iemand die in het wilde weg iets zoekt waarvan men niet heeft gezegd wat het is. We spelen verstoppertje met niemand.-Fernando Pessoa. Een neon verlichtte nacht, een rozenverkoper tracht zijn rozen te slijten. Een verhaal over dromen en aanvaarden dat zich afspeelt in de straten van Antwerpen. Zoals je kan lezen gaat het verhaal over een rozenverkoper, hierover hebben we al wat ophef gekregen van Indische mensen, omdat wij de Indische cultuur in een verkeerd daglicht zouden zetten. Daarom zou ik dit graag nu al willen rechtzetten: Wij maken deze film over een rozenverkoper omdat een rozenverkoper een geweldige uitvalshoek heeft. De rozenverkoper in deze film wordt absoluut niet in een verkeerd daglicht gezet, het is een man met dromen, ambitie en passie. Ook een man met tegenslag waardoor hij het medeleven van de kijker opwekt en hij daarom het "goede karakter" speelt. Omdat hij in het begin te hevig zijn utopische dromen wil naleven merkt hij pas op het einde dat hij al alles heeft om gelukkig te zijn. Draaiperiode: Van zondag 20april tot en met donderdag 24april. De opnames gaan door te Antwerpen steeds na 21u. En donderdag te Turnhout in de ochtend. Omdat dit een Nederlands forum is, veronderstel ik dat hier ook alleen maar Nederlanders vertoeven. Vandaar dat we zeker iets kunnen regelen wat overnachting betreft moest de afstand te groot zijn om elke dag te overbruggen. Er is ook een kleine vergoeding voorzien, mits wij een studentenfilm maken. Uiteraard krijgt u van ons een kopie van de dvd, en in eerste instantie is dit een ultieme kans om te proeven van de filmwereld. Hopelijk tot binnenkort! |
| | |