![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Film, Muziek TV Lounge The place to be voor de film- en muziekliefhebbers. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 25 maart 2010
Rep kracht: 0 ![]() |
Ik zag op zondagmiddag 21 maart bij mijn moeder thuis op Zee tv een videoclip of film waar ze gingen dansen...het heette iets met so girl.... Hebben meer mensen toen dat ook gezien? Weet iemand hoe het helemaal heet? Ik kan het nergens op google vinden. Het was een moderne clip van deze tijd. Groetjes ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() |
is er geen enkele koeta die mij een antwoord kan geven dan? Zoveel uren zijn er voorbij en nog steeds geeft niemand antwoord. Ik wacht al zolang. Kijkt er geen enkele koeta ZEE TV? |
| | |
| | #5 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
![]() ik heb niet goed gezien welke bekenden erin spelen. Ik zag alleen 2 knappe meisjes in korte rokjes dansen. En ze hadden kort haar. Ze leken wel spaans. Maar het waren gewoon indiase actrices. Nieuwe actrices van deze tijd daarom weet ik hun namen niet. Op de Zee tv site zie ik om 13.00 ...Contd staan. Rond die tijd was het er. Weet je wat die programma betekend dan? hier is de link. ZEE TV UK : Best in Asian Entertainment Laatst gewijzigd door konijntje : 27 maart 2010 om 15:43 | |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| maart, zee, zondagmiddag |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |