![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Film, Muziek TV Lounge The place to be voor de film- en muziekliefhebbers. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Gast
|
Madhur Bhandarkar continues to walk on a tight-rope, balancing masala [AAN, TRISHAKTI] and thought-provoking films [CHANDNI BAR, SATTA, PAGE 3] consistently. Ironically, the noteworthy films in his repertoire have been those that dared to tackle an issue that hadn
|
|
| | #3 (permalink) |
| Gast
|
Gisteren de film gezien 'Corporate' mijn lekker ding Bipasha. Bipasha speelde een ambiteuze zakenvrouw. Bipasha beste quote uit de film tegen een man die achter zijn lust aan ging: 'Parvez, dhiemaak upar hota hai, niethje nahin. 'O sikander o sikander, o sikander jhaak le dil ke ander Ik vond het wel een goeie film. Mensen kunnen best ver gaan als het om macht gaat. Pfff....Chandi bar had destijds een enorme indruk gemaakt. |
|
| | #5 (permalink) |
| Gast
|
Niet? Ik vond het best een een goeie film. Macht als drijfsveer.....Hmm...Mensen gebruiken om je zaakjes voor elkaar te krijgen. Ik dacht eerst dat ik meer van haar technieken (charmes etc) moest gebruiken, maar als ik zag hoe het afliep met haar dacht ik: Laa maar! |
|