![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Film, Muziek TV Lounge The place to be voor de film- en muziekliefhebbers. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Gast
|
Aum Namah Shivaaya Hebben jullie deze gezien? Persoonlijk vind ik deze nog altijd het best gemaakt en gecast! Er zijn nu al heel veel latere series gemaakt, maar op de een of andere manier is deze visueel het aantrekkelijkst om naar te kijken. Tegelijkertijd lijkt dit mij ook een heel makkelijke weg om de Mahabharat inhoudelijk te leren kennen, want het boekwerk is zo groot, dat het een beetje ontmoedigend is om eraan te beginnen. Hebben jullie deze gezien? Wat vonden jullie ervan? |
|
| | #5 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
| |
|
| | #6 (permalink) | |
| Gast
|
Aum Namah Shivaaya [quote=Just Nikki] Citaat:
Een ieder zegt dit, als ik hier vragen over stel.... daarom waag ik hier op het forum eens een avontuur om van het religieuze stuk af te gaan en hier een te polsen Wat is de reden dat je je zo voorzichtig uitdrukt? Wat jij hier zegt, "zou moeten" betekent toch dat je het niet concreet van plan bent? Wat is de drempel? | |
|
| | #7 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
Misschien kan het een combinatie zijn van beiden. Entertainment en meer leren over de Mahabharat. Soms ligt de drempel hoog om de Mahabharat te gaan lezen en is dit een toegankelijker middel | |
|