![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() |
wie weet wat dat betekend? ik heb een tijdje terug gedroom over enkele slangen. was ergens met mijn zus, en overal kwamen we slangen tegen, op een gegeven moment stond mijn zus voor een deur opening die wilde ze net door gaan, toen was er ineens een cobra slang voor haar..... wij schrokken allebei en wisten niet wat te doen... en toen werd ik wakker.... deze droom laat mij maar niet los
| | #2 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 29 maart 2006 Leeftijd: 22
Ik denk hé... Dat er misschien moeilijkheden komen op jouw pad, of op die van je zus... Jullie moeten langs een deur, maar schrikken van een slang die ervoor staat.. Dus die deur kan niet geopend worden, misschien wilt één van jullie iets bereiken en zal dat niet lukken omdat er iets in de weg zal zitten.. Begrijpje wat ik bedoel
__________________ ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Zanaida @ Aug 11 2006, 12:06) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
mmhh, ja ik begrijp wat je bedoelt ja.... khoop niet dat dat het is! maar ik vroeg me af, in het algemeend, is het nou goed of slecht als je over slangen droomd
| | #4 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 29 maart 2006 Leeftijd: 22
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (dil-ki-awaaz @ Aug 11 2006, 12:16) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
ik hoop het ook niet dacht al dat je dat bedoelde, maar ik kan daar geen antwoord op geven.. sorry schat
__________________ ![]() | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Zanaida @ Aug 11 2006, 12:17) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
geef niet joh! ik vraag et volgende keer wel aan me ma of adjie!
| | #7 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Z_Singh @ Aug 11 2006, 12:41) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| | #8 (permalink) | |
| Sangam Member Lid sinds: 17 april 2005
Rep kracht: 8 ![]() | QUOTE (Z_Singh @ Aug 11 2006, 12:41) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Het duidt op gevaar | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 28 oktober 2003
[font=Palatino Linotype][color=#000000][i] Ik had dus ook een keer over slange gedroomd...was kapot eng man...is al 2 keer dat t is gebeurd...die ene keer schrok ik wakker en toen ik wakker werd dacht ik echt dat die slang naast me bed lag gek damnn...maar ksei dus tege me moeder en toen sei se kan betekene dat je vijande hebt ofsow of dat er gevaar voor je op de loer ligt sowiets...maar khoop t dus egt niet |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 1 juni 2003 Leeftijd: 10
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (dil-ki-awaaz @ Aug 11 2006, 12:04) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
slangen betekenen vijanden... en mensen zeiden tegen mij dat ik moest bidden. maja..j emoet gewoon goed kijken wie er in jou omgeving is...want er is iemand die jou wat probeert te doen dan. toen ik diegene had geëllimineerd waren de dromen ook zo goed als over | |
| | |