![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 9 oktober 2006
Rep kracht: 7 ![]() |
Ik heb bij hindoestanen gemerkt dat ze heel veel respect hebben voor hun ouders...dat is op zich heel goed. Maar er zijn gewoon situaties waar ouders gewoon ook verkeerd kunnen zijn...ik merk dan dat hindoestanen zoiets hebben een ouder kan nooit fout zijn...altijd respect hebben maak nie uit wat je ouders doen...Terwijl ik weet dat er genoeg ouders zijn die gewoon verkeerd handelen in situaties komt dit bekend voor of niet |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 16 februari 2004 Leeftijd: 37
Rep kracht: 0 ![]() |
Respect heeft niks te maken met goed of fout doen. Tuurlijk kunnen ze soms fout zitten, maar dan hoef je niet meteen geen respect meer te hebben. Je moet altijd respect hebben voor je ouders, althans zo zie ik het.
__________________ Oderint dum metuant. Fide, sed qui, vide. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Advanced Member Lid sinds: 21 juni 2005 Leeftijd: 23
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (--KinG-- @ Jul 5 2006, 23:42) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ ![]() ![]() Radha I Love You Lieffie..!! | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 8 mei 2006
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (--KinG-- @ Jul 5 2006, 23:42) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ Saira And ~*~Sanjana~*~ Best Friends 4 Always. Love You 4 Ever! | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sangam Lover |
weet wat je bedoeld, maar ik en me broer en zus wijzen me ouders altijd op hun fouten, wat er ook gebeurd. Al worden ze er boos om, later beseffen ze tog wel dat t beter was wt wij zeiden.
__________________ §á¥ Thát Ú LóVé MÉ.. Ðóñ't MákÉ Mé ©®¥.. Áñ¥th*ñG..ßút Ðóñ't §á¥ GóÓРߥé.. G®ééT$ MͧZ GÚ©©i |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 26 maart 2006
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Chocomel @ Jul 6 2006, 01:03) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ ![]() | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Sangam Silver Die Hard Lid sinds: 29 augustus 2002 Leeftijd: 29
Rep kracht: 17 ![]() |
tegenspreken en een discussie aangaan met je ouders, zie ik niet als geen respect hebben...je hoeft niet alles van ze te pikken...en ook zij zijn mensen die het weleens fout hebben...daar moeten ze ook op worden gewezen...
|
| | |
| | #9 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 30 september 2003 Locatie: Den Haag!!!
ik heb gewoon respect voor ze MAAR ik wijs ze wel op hun fouten als ze verkeerd bezig zijn ofzo.... niet dat ik ga schreeuwen of een grote mond geef maar ik zeg dan: hey mam of hey pa kijk zo en zo ik vin dat je verkeerd bezig bent. Ik heb gemerkt dat ze dat waarderen en dan idd gaan nadenken ..... maar dat betekent niet dat ik geen respect voor ze heb... snap je wat ik bedoel...
__________________ ![]() Poes!!!! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 4 augustus 2003
Zelf al zijn ze fout, hoor je ze te gehoorzamen
__________________ Lots of people want to ride with you in the limo, but what you want is someone who will take the bus with you when the limo breaks down. |
| | |