![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #11 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 27 oktober 2005
Rep kracht: 0 ![]() | Respect is iets wat ik altijd voor mijn ouders zal hebben, wat er ook mag gebeuren. Maar ja, er zitten van die ouders bij die geen enkel respect tonen tegenover hun kinderen, en altijd maar hun eigen wil hebben, en misschien denken van ''het is mijn kind, mijn bezit en het kind dient ter alle tijden naar ons te gehoorzamen''. In zo'n situatie vind ik best dat een kind voorzichzelf kan opkomen en rustig de ouders op hun fouten kan wijzen.
__________________ |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 14 mei 2004 Leeftijd: 24
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (--KinG-- @ Jul 5 2006, 23:42) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 30 januari 2003
Rep kracht: 0 ![]() | Als Ze in mijn ogen op een bepaald gebied fout zijn, dan discussieer ik daar met mijn Ouders over, maar dat wil niet zeggen dat ik dan minder respect toon.
__________________ Namah shivaaya |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 17 mei 2005
Rep kracht: 0 ![]() |
respect zal echt niet zo snel weg gaan, als me ouders fout zijn, zeg ik ze dat... alleen accepteren ze dat dan nooit...en mag ik oprotten naar boven...maar me respect blijft maar ouders willen hun kind het beste opvoeden...maar soms weten ze niet precies hoe het moet..
__________________ ![]() I thought you would hate me if I told you I still love you.. I miss you I never should have let you go.. Now i'm glad i told you 'cause now you have made me the happiest girl in the world YOUR girl |
| | |
| | #16 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
respect of niet,als m,n ouders een fout maken dan wijs ik ze erop en andersom doen ze terug!!!
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Advanced Member Lid sinds: 24 mei 2006
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (--KinG-- @ Jul 5 2006, 23:42) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ ![]() | |
| | |