![]() |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 30 januari 2003
Rep kracht: 0 ![]() | Het woord panchak betekent 5. Voor zover ik weet heb je 5 soorten panchaks: Mrityu (dood) Rog (ziekte) Agni (vuur) Chor (diefstal) Raja (Koning) Tegenwoordig worden Hindoe's die het santan dharm beleiden bang gemaakt met het verhaal dat als iemand sterft en geen panchak puja verricht wordt, 5 familieleden ook zullen sterven. Als iemand komt te overlijden in bepaalde nakshatra's en tijdsduren die in boeken staan geschreven, moeten de nabestaanden van de overledene een Panchak Puja laten verrichten om de negatieve invloeden te laten neutraliseren.
__________________ Namah shivaaya |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Sangam Gold Member | QUOTE (Princess @ May 19 2006, 19:00) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
is in de buurt van mijn nani geweest daar zijn 5 mensen overleden achter elkaar in een korte tijd
__________________ ![]() | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Mr. Pipo @ May 19 2006, 21:15) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Dan was er gewoon iets verkeerds gegaan. De Pandit moet volgens astrologische berekeningen handelen. Hij moet kijken naar de maanconstellaties of maannakshatra's en hun invloeden. En hij moet de juiste stand van de siderische Vedische zon vinden. Degene moet dus nauwkeurig kunnen rekenen.
__________________ Namah shivaaya | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Sangam Gold Member | QUOTE (Princess @ May 19 2006, 21:31) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
maar dat was dus niet gebeurd en is het fout gegaan is egt raar dat dan kan gebeuren
| | |
| | #6 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Mr. Pipo @ May 19 2006, 21:33) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Dus er was geen panchak puja verricht? Ik vind het ook heel raar. In de familie van een vriendin van mij is dit ook gebeurd.
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Sangam Gold Member | QUOTE (Princess @ May 19 2006, 21:46) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
mocht die zijn geweest dan was het niet goed gegaan maar is egt raar dat door deze "bijgeloof" (als ik het zo kan niemen) mensen overlijden mensen die niet in god geloven die moeten bij dit tog ff goed nadenken er is heus wel meer tussen hemel en aarde
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Sangam Lover | QUOTE (Mr. Pipo @ May 19 2006, 19:15) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ §á¥ Thát Ú LóVé MÉ.. Ðóñ't MákÉ Mé ©®¥.. Áñ¥th*ñG..ßút Ðóñ't §á¥ GóÓРߥé.. G®ééT$ MͧZ GÚ©©i | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Mr. Pipo @ May 19 2006, 21:57) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Volgens de geschriften bevind het geestenrijk zich tussen hemel en aarde.
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Sangam Gold Member | QUOTE (Princess @ May 19 2006, 23:50) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
moeilijk he lezen
| | |