![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #21 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 9 oktober 2006
Rep kracht: 7 ![]() | QUOTE (Mr. Pipo @ May 18 2006, 15:04) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Jaah van bhaktifilms leer je wel veel...maar ook van die kinderboekjes..vroeger werden die boekjes altijd voor me voorgelezen Weet je welke boeken echt leerzaam zijn: Gopal Jiu stripboeken Titels stripboeken Dan klikken op chakra strips Je kan ze volgens mij ook in de bibliotheek vinden of in de tempel van Rotterdam | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 22 mei 2003 Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Lady*V @ May 18 2006, 14:39) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
die op aarde was gekomen om het kwaad te bestrijden! Tijdens de Akashvani zegt zei dan ook tegen Kans dat degene die hij probeert te vermoorden een incarnatie van Shri Vishnu is! Slechts voor deze boodschap is zij op aarde geweest, daarna is zij weer verdwenen
__________________ ![]() ![]() ![]() ![]() | |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 22 januari 2003 Locatie: Den Haag
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Shreeya @ May 19 2006, 09:42) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ ![]() No matter what we go through You step up, I will step up too It does not matter what others say As long as you are my boo No matter how hard it gets This love will have no regrets As long as we will be Stepping on the dance floor It is me and you | |
| | |