![]() |
| | #21 (permalink) |
| Sangam Silver Member |
dat is wel vervelend, ik zou dan een kind adopteren
__________________ Namaskar Hindoe-boy ![]() ![]() Jai Shri Ram Fear leads to anger, Anger leads to hate, Hate leads to suffering The Kshatriya are members of the Hindu military order. As administrators and rulers, Kshatriya are assigned with protecting the Hindu Dharma, and serving humanity. |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 14 juli 2004 Locatie: Snoopyland Leeftijd: 5
Rep kracht: 0 ![]() |
ja dat heb ik ook altijd al gewild! een zelf maken en een adoperen! al die lieve arme kinderen in india die snakken naar liefde en geluk! tja als je dat alles te bieden heb, waarom niet! is volgens mij ook een van de nobelste dingen in het leven! [/quote] Dat wil ik ook.. Lijkt me me echt mooi om, iemand gewoon een kans te bieden iets van zijn/haar leven te maken.. Maar je moet wel vroeg beginnen hieraan, want zo een procedure neemt een hoop tijd in beslag heb ik gehoord... |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Sangam Silver Die Hard Lid sinds: 29 augustus 2002 Leeftijd: 29
Rep kracht: 17 ![]() | QUOTE (ayesha_1 @ May 10 2006, 14:5 <{POST_SNAPBACK}>Citaat:
inderdaad...je kan altijd nog medische hulp proberen of anders adopteren...hoe vervelend het ook is, op een gegeven moment zal je verder moeten gaan in je leven... | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 8 mei 2006
Rep kracht: 0 ![]() |
Heel veel. Het is mijn droom om kinderen te krijgen. Het is de mooiste geschenk die je kan krijgen. Ik zou verslagen zijn als ik het niet kan krijgen. Ik zou zeker overgaan naar adoptie en een klein kind uit een derdewereldland nemen.
__________________ Saira And ~*~Sanjana~*~ Best Friends 4 Always. Love You 4 Ever! |
| | |