![]() |
| | #21 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
heb je SYNCHRONISCH LEVEN van hem al gelezen...? dat gaat over wonderen in je leven...de toevalligheden etc. waar je mee te maken krijgt en hoe je er dan mee omgaat... | |
|
| | #22 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 9 oktober 2006
Rep kracht: 7 ![]() | Citaat:
maybe heeft mijn moeder het...zij leest wel veel boeken van hem Ik heb laatst dit boek gekocht http://www.otoons.com/eso/images/enlightenment_test (eff klikken) ik ga het dit weekend nog lezen | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 16 augustus 2005
Rep kracht: 0 ![]() | ![]() Haar boeken zijn altijd superspannend en nog romantisch ook! En een sluier van tranen van Karen robards is ook een boek die ik nog nooit vergeten ben. Over de keus tussen ware liefe en moederliefde.Verder is dit boek een echte aanrader. Mooie dialogen erin en echt machtig mooi en spannend.En aan het einde geeft het de voldoening van:Het recht heeft gezegeviert én het is waar gebeurd.
__________________ |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
enne...ehm..uhhh... nee..verder nix nee.... | |
|
| | #27 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 augustus 2003 Locatie: Upper East Side NYC Leeftijd: 45
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
gewoon ff verstand op nul man,. volgens mij willen jullie 2 echt altijd iets hebben om over na te denken
__________________ The it girl ![]() | |
| | |
| | #28 (permalink) | |
en als ik gewoon echt mijn verstand op 0 wil zetten...dan ga ik gewoon tv kijken ofzo | |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 augustus 2003 Locatie: Upper East Side NYC Leeftijd: 45
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
__________________ The it girl ![]() | |
| | |
| | #30 (permalink) | |
Maar je hebt wel gelijk kijk meestal wel naar netwerk, nova enzo... Maar je hebt nog altijd de bollywoodmovies | |
| | |